Βιομηχανικά νέα – παραγωγή αυτοκινήτων
Η εισβολή των κινεζικών ηλεκτρικών στην Ευρώπη έχει προκαλέσει ταραχή στις εδραιωμένες δυνάμεις της Γηραιάς Ηπείρου, οδηγώντας όλο και περισσότερες σε συνεργασίες ευρείας κλίμακας. Μια από τις μεγαλύτερες ήταν να λάβει χώρα ανάμεσα σε Renault και VW, αλλά τελικά οι διεργασίες ναυάγησαν. Γάλλοι και Γερμανοί βρίσκονταν σε συζητήσεις για την από κοινού εξέλιξη ενός νέου […]
Η Τουρκία δεν μένει θεατής των βιομηχανικών εξελίξεων, αλλά σπεύδει να τοποθετείται στο προσκήνιο. Το γνωρίζουμε χρόνια, μας πονάει, δεν λέμε να βάλουμε μυαλό, συνεχίζουμε. Η BYD λοιπόν, αλλά και έτερες κινεζικές δυνάμεις, ενδιαφέρεται για κατασκευή εργοστασίων επί ευρωπαϊκού εδάφους. Τι είναι οι Τούρκοι να χάσουν την ευκαιρία; Ελλάδα; Ο υπουργός Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της […]
Η ενεργειακή κόντρα Κίνας, Ευρώπης και Αμερικής συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς, αλλά και ένα αδιαμφισβήτητο αφεντικό. Οι Κινέζοι κάνουν κουμάντο παγκοσμίως στις διαθέσιμες πρώτες ύλες για την παραγωγή μπαταριών, ρίχνοντας «στην ανάγκη τους» ολόκληρο τον πλανήτη. Μια εξάρτηση, ωστόσο, που πέρα από τις οικονομικές ισορροπίες, διαταράσσει και τις περιβαλλοντικές. Μια μελέτη του Transport & Environment […]
Ούτε πρώτη, ούτε -δυστυχώς- τελευταία φορά είναι που μαθαίνουμε για το τέλος παραγωγής κάποιου σεντάν. Τα τετράθυρα τείνουν προς εξαφάνιση από τον κομήτη που λέγεται «SUV», με το Subaru Legacy να πρόκειται για το πιο πρόσφατο θύμα των crossover. Το ιαπωνικό μεσαίο παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1989 και μέχρι σήμερα, μετράει 7 γενιές (5 βασικά, […]
Είκοσι χρόνια πέρασαν αφότου έθεσε η Kia τα θεμέλια του εργοστασίου στη Žilina, στις 7 Απριλίου 2004. Η κατασκευή του εργοστασίου ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2004 και διήρκεσε περίπου 25 μήνες, συμπεριλαμβανομένων έξι μηνών δοκιμαστικής παραγωγής. Το πρώτο αυτοκίνητο, το cee’d εκείνη την εποχή, παρήχθη μαζικά τον Δεκέμβριο του 2006. Ήταν ένα εντελώς νέο μοντέλο, […]
Η Xiaomi τρελαίνει κόσμο με το SU7, από όποια πλευρά κι το πιάσεις. Ο κινεζικός κολοσσός των τηλεπικοινωνιών μπήκε στο χορό της αυτοκίνησης με σκοπό να πρωταγωνιστήσει, δείχνοντας ακόμα και σε παντοκρατορίες του χώρου πώς είναι ένα σύγχρονο τετράτροχο. Το SU7 είναι το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών, έχει κορυφαία έκδοση με 670+ […]
Η Toyota εργάζεται σε ένα νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης από τον Απρίλιο του 2018 στη Shimoyama, όπου δημιούργησε μια πίστα 5,3 χλμ. – μικρογραφία του Nurburgring. Οι εργασίες στη νεότευκτη μονάδα R&D μόλις ολοκληρώθηκαν, φέροντας άλλη μία σύνδεση με την «Πράσινη Κόλαση» Το μέρος όπου θα γεννιούνται τα μελλοντικά Toyota GR και Lexus μιμείται […]
Μπορεί οι ηλεκτρικές Porsche να «σκάνε» δεξιά-αριστερά, μπορεί ακόμα και οι επόμενες Boxster-Cayman να κινούνται αποκλειστικά με ρεύμα, όμως το Τσουφενχάουζεν δεσμεύεται επίσημα για το μέλλον των θερμικών κινητήρων στη γκάμα του. Συγκεκριμένα, του V8. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Car Sales, ο επικεφαλής εξέλιξης της Panamera , Thomas Freimuth, αποκάλυψε ότι αναπτύσσονται νέα εξαρτήματα […]
Η Volvo τήρησε στο ακέραιο την περσινή της δέσμευση, αποσύροντας τους πετρελαιοκινητήρες εντελώς από τη γκάμα των νέων μοντέλων της. Μια ντίζελ παράδοση που ξεκίνησε το 1979, για να έρθει σήμερα η πικρή ώρα του αποχαιρετισμού. Το τελευταίο ντίζελ Volvo της ιστορίας είναι το γαλάζιο XC90 που βλέπουμε, έτοιμο να αφήσει τη γραμμή παραγωγής του […]
Ο πέλεκυς της κατάργησης έστεκε απειλητικά πάνω από το Audi R8 εδώ και δύο χρόνια, όταν πρώτη φορά ανακοινώθηκαν τα πλάνα για την απόσυρσή του από την αγορά. Αρχικά ήταν για το τέλος του 2023, αλλά η μεγάλη ζήτηση οδήγησε το Ίνγκολσταντ σε μια τρίμηνη παράταση και για τις αρχές του 2024. Πλέον, όμως, τέλειωσε […]
Από τα τέλη του προηγούμενου έτους είχε προαναγγελθεί, για να γίνει πια με κάθε επισημότητα πράξη: το κρατικό fund της Mumtalakat Holding Company από το Μπαχρέιν, είναι ο νέος ιδιοκτήτης της McLaren. Το πάμπλουτο νησί της Μέσης Ανατολής αποκτά ολοκληρωτικά τον έλεγχο του McLaren Group, καθότι ούτως ή άλλως η MHC είχε ήδη το 60% των […]
To 500e τα πηγαίνει περίφημα στις πωλήσεις, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο μάλιστα, όντας πρώτο στην κατηγορία του. Το θέμα για τη Fiat, όμως, είναι πως το βενζινοκίνητο πουλάει ακόμα καλύτερα (και πολύ περισσότερο). Ένα ζήτημα που γίνεται μεγαλύτερο, καθώς το θερμικό 500αράκι θα αποσυρθεί από την αγορά στο τέλος του έτους. Συνεπώς οι Ιταλοί έχουν να […]