H Toyota είχε αποκαλύψει για πρώτη φορά το Νοέμβριο του 2023 το Hilux Hybrid, το οποίο παρουσιάζει τώρα με όλες τις λεπτομέρειες. Κύριος πρωταγωνιστής είναι η προσθήκη ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V σε συνδυασμό με τον πετρελαιοκινητήρα των 2.8 λτ., αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, νέα τετρακίνηση και το διπλοκάμπινο αμάξωμα.
Το 48V Hybrid σύστημα αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια – μίζα, την μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και το μετατροπέα DC-DC. Τα εξαρτήματα είναι απλά ως προς την ενσωμάτωσή τους και κατασκευασμένα για να αντέχουν σε σκληρές συνθήκες. Για παράδειγμα η ηλεκτρογεννήτρια είναι τοποθετημένη αρκετά ψηλά, προκειμένου το Hilux να διατηρεί την ικανότητα προσπέλασης υδάτινου κωλύματος βάθους έως 700 χλστ. Ο πετρελαιοκινητήρας κινεί την ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια (μια σύγχρονη μονάδα μόνιμου μαγνήτη), η οποία με τη σειρά της φορτίζει την υβριδική μπαταρία. Όταν φορτίζεται, μπορεί να παρέχει έως και 12 kW (16 PS) επιπλέον ισχύ και 65 Nm ροπής στο σύστημα μετάδοσης κίνησης κατά την επιτάχυνση. Η υβριδική μπαταρία ιόντων λιθίου 48V ενσωματώνει 13 στοιχεία και έχει χωρητικότητα 4,3Ah. Το βάρος της είναι μόλις 7,6 κιλά και βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα.
Ο υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος και 16βάλβιδος πετρελαιοκινητήρας των 2.755 κ.εκ. αποδίδει 204 ίππους στις 3.000-3.400 σ.α.λ. και ροπή 500 Nm στις 1.600-2.800 σ.α.λ. Με το αυτόματο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων το Toyota Hilux Hybrid 48V των 2.170 κιλών βάρους επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. και φτάνει τα 175 χλμ./ώρα τελικής. Η ηλεκτρογεννήτρια παρέχει αναγεννητική λειτουργία πέδησης, ανακτώντας ενέργεια όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι και σε συνδυασμό με την επιβράδυνση από τον κινητήρα εξοικονομεί καύσιμο και κάνει πιο εύκολη την οδήγηση. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί δύο πολύ σημαντικά στοιχεία, η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2. Η επιτάχυνση είναι πιο ομαλή, ενώ βοηθά και στο Hilux να ξεπερνά εμπόδια, μέσω και της μείωσης του ρελαντί από τις 720 σ.α.λ. στις 600 σ.α.λ. Ο οδηγός πληροφορείται για το υβριδικό σύστημα μέσα από την οθόνη πολλαπλών πληροφοριών του οδηγού.
Το Hilux Hybrid 48V είναι το πρώτο Hilux που διαθέτει το Multi-Terrain Select. Αυτό προσαρμόζει τα συστήματα ελέγχου μετάδοσης κίνησης – δύναμης κίνησης, ανάρτησης και πίεσης πέδησης – για να βελτιώσει την πρόσφυση, την ευελιξία και τη σταθερότητα σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Υπάρχουν έξι ρυθμίσεις: Sand, Mud, Rock, Dirt, Snow και Auto. Στην αυτόματη λειτουργία, οι αισθητήρες γύρω από το όχημα αξιολογούν τις συνθήκες του δρόμου και εφαρμόζουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις ελέγχου. Τα προγράμματα Sand, Mud, Rock και το Auto μπορούν να εμπλακούν όταν το Hilux βρίσκεται στις κοντές σχέσεις L4. Στο Dirt, Sand, Mud, Deep Snow και Auto μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο H4. Η νέα οθόνη πολλαπλών πληροφοριών διαθέτει διαφορετικό φόντο για κάθε λειτουργία.
Το νέο Hilux Hybrid 48V με το αμάξωμα των 5.325 χλστ. μήκους, 1.855 χλστ. πλάτους, 1.865 χλστ. ύψους και με απόσταση από το έδαφος έως 323 χλστ., διαθέτει καρότσα μήκους 1.555 χλστ. Το ήπιο υβριδικό σύστημα δε μειώνει την ικανότητα μεταφοράς φορτίου (ωφέλιμο φορτίο έως 1.000 κιλά), ούτε την ικανότητα ρυμούλκησης των 3.500 κιλών. Στον εξοπλισμό του ανήκουν όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, συνδεσιμότητας, ανέσεων και διάφορα ακόμα αξεσουάρ.