Οι εποχές που ήθελε κανείς το καινούργιο του αυτοκίνητο να εξοπλίζεται με τα απαραίτητα (air condition, ηλεκτρικά παράθυρα, ηχοσύστημα), έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Τώρα, πρέπει να διαθέτει μεγάλη οθόνη για το infotainment, μια πλειάδα από συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και διάφορα ακόμα αξεσουάρ στο αμάξωμα και στο εσωτερικό. Κοινώς να αποκτήσει ένα μοντέλο που να τα παρέχει όλα σε μια λογική τιμή.
Όπως ισχύει για το προσφάτως ανανεωμένο Ford Fiesta, το οποίο στην έκδοση ST-Line με τον κινητήρα 1.0 EcoBoost 125 PS συνδυάζει σπορ στοιχεία με πλουσιότατο εξοπλισμό, στην τιμή των 19.499 ευρώ. Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, μετά τις αλλαγές στο εμπρός και πίσω τμήμα του απέκτησε ακόμα πιο πολύ ενδιαφέρον. Τη δυναμική εικόνα του ST-Line τονίζουν περεταίρω οι 17άρες ζάντες αλουμινίου, οι σπορ προφυλακτήρες και μάσκα, οι προβολείς LED, οι προσθήκες στα μαρσπιέ και η χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης.
Στο εσωτερικό τη διαφορά κάνουν αμέσως τα σπορ ανατομικά καθίσματα, η μαύρη οροφή, τα δάπεδα και το δερμάτινο τιμόνι ST-Line με κόκκινες ραφές και το κάλυμμα του λεβιέ ταχυτήτων από δερματίνη με κόκκινη ραφή. Στην υπηρεσία του οδηγού βρίσκονται ανά πάσα στιγμή τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας, η αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων και η αναγνώριση οδικών πινακίδων. Στάνταρ είναι ακόμα η οθόνη αφής 8 ιντσών, οι γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες, τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Normal/Eco/Sport), οι αισθητήρες στάθμευσης πίσω και πάρα πολλά ακόμα.
Την αρτιότητα της καμπίνας ενισχύουν η πολύ ποιότητα κατασκευής, με το μαλακό υλικό στο ταμπλό και το προσεγμένο φινίρισμα. Όσο για τους υπόλοιπους επιβάτες, θα φιλοξενηθούν με ικανοποιητικές ανέσεις, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 311 λίτρων είναι αρκετό για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Μεγάλη ευχαρίστηση προσφέρει το Fiesta 1.0 EcoBoost και στο δρόμο. Το γνωστό 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο αποδίδει στην αρχική έκδοση 125 ίππους και 170 Nm ροπής στις 1.400-4.500 σ.α.λ. (έως 210 Nm στις 1.750 σ.α.λ. με e-assist). Πρόσθετα, το 48V mild hybrid σύστημα βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης (5,0 λτ./100 χλμ.) και των εκπομπών CO2 (114 γρ./χλμ.). Ταυτόχρονα εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. και 200 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Όλα αυτά ταιριάζουν ιδανικά με το πιο σπορτίφ «στήσιμο» του αυτοκινήτου, το οποίο χαίρεται ο οδηγός σε κάθε διαδρομή και ειδικά στις στροφές, όπου λαμβάνει δυναμική αίσθηση.