Ρεπορτάζ
Το σερί του «Κινούμαι Ηλεκτρικά» συνεχίζεται, με την τρίτη εφαρμογή του προγράμματος να ανακοινώνεται επίσημα και μάλιστα, με αυξημένο το ποσό της μέγιστης επιδότησης. Το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» παρουσιάστηκε επίσημα από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, την Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου και τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών, Γιάννη Ξιφαρά. Η τρίτη […]
Μεγάλη αναστάτωση έχει προκληθεί σχετικά με τη μεταφορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα πλοία, όπως και με τα φυσικού αερίου (CNG) και υγραερίου (LPG), για τα οποία ισχύουν επίσης περιορισμοί. Οπότε όσοι διαθέτουν τέτοιου τύπου οχήματα, θα πρέπει να ενημερωθούν πριν ξεκινήσουν για τον προορισμό τους προς κάποιο λιμάνι, γιατί τελικά μπορεί να μην καταφέρουν να […]
Το Υπουργείο Μεταφορών και η ΟΣΥ παρουσίασαν με καμάρι τα 140 ολοκαίνουργια ηλεκτρικά λεωφορεία, που ήρθαν από την Κίνα να κάνουν πιο καθαρούς τους δρόμους της Αθήνας. Μέχρι να τα δούμε όλα να κυκλοφορούν, ωστόσο, θα περάσει καιρός. Γύρω στους 2,5-3 μήνες συγκεκριμένα, καθώς 2 στα 3 EV αστικά παραμένουν καθηλωμένα στο αμαξοστάσιο λόγω έλλειψης […]
Ηλεκτρονική «τσιμπίδα» για ανασφάλιστα και όσα οχήματα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ετοιμάζει το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, σε συνεργασία με την ΑΑΔΕ. Νέο νομοσχέδιο, που δεν αποκλείεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση μέχρι αύριο, προβλέπει τον αυτόματο έλεγχο και εντοπισμό των παραβατών, παράλληλα με κλιμακωτή επιβολή διοικητικών προστίμων. Το νέο ηλεκτρονικό σύστημα βασίζεται στη […]
Με την πασχαλινή έξοδο σε πλήρη εξέλιξη και την καλοκαιρινή προ των πυλών, οι ακτοπλοϊκές γραμμές έρχονται δυναμικά στο προσκήνιο. Τη σήμερον, υβριδική/ηλεκτρική/εναλλακτική σε καύσιμο γενικότερα, ημέρα όμως, το καράβι δεν είναι το ίδιο απλή υπόθεση, όπως παλιά. Οι νέες τεχνολογίες επιβάλλουν τα ανάλογα ήθη και έθιμα, ήτοι προσοχή και συγκεκριμένες ενέργειες για τη διασφάλιση […]
Οι τιμές των αυτοκινήτων «ζεματάνε» εδώ και μια τετραετία. Από τότε που μπήκαν στη ζωή μας όροι όπως «πανδημία», «έλλειψη μικροτσίπ» και «προβλήματα στην αλυσίδα ανεφοδιασμού», για να ακολουθήσουν οι κλασικοί του πολέμου και των γενικότερων νομοθεσιών γύρω από την αυτοκίνηση. Από το 2020 και μετά μονίμως ανακύπτει κάτι, που συμβάλλει στην αύξηση του κόστους […]
Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), ανακοίνωσε μια πλήρη αναφορά σχετικά με τον στόλο των αυτοκινήτων, βαν και φορτηγών που κυκλοφορούν στις χώρες της Γηραιάς Ηπείρου. Δυστυχώς, η Ελλάδα φιγουράρει στην πρώτη θέση με το γηραιότερο στόλο κυκλοφορούντων οχημάτων, αφού και στις τρεις κατηγορίες έχει το μεγαλύτερο μέσο όρο ηλικίας. Κοινώς η χώρα μας είναι […]
Συνεχίζονται οι δραστικές αλλαγές που εξυφαίνονται για τους ελληνικούς δρόμους, μέσω του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, σε μια προσπάθεια βελτίωσης της οδικής ασφάλειας και αντιμετώπισης του ακήρυχτου πολέμου, που στοιχίζει εκατοντάδες και ζημιώνει χιλιάδες ζωές κάθε χρόνο στη χώρα μας. Τα νέα μέτρα περιλαμβάνουν τόσο μείωση του ορίου ταχύτητας στις πόλεις, όσο και αύξηση της […]
Με τον «καλύτερο» τρόπο θα μπει η νέα χρονιά για τους οδηγούς, καθώς από 1η Γενάρη 2024 τίθενται σε ισχύ νέες αυξήσεις στα διόδια όλης της χώρας. Αυξήσεις που δεν θα είναι οι μοναδικές, καθότι μέχρι το 2026 προβλέπονται επιπλέον «καπέλα» στη χρήση των μεγάλων οδικών αξόνων. Για αρχή θα επιβαρυνθούμε με ένα 7,6% κατά […]
Μέχρι τον Απρίλιο του 2024 παρατείνεται η δυνατότητα υπαγωγής στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», το οποίο ταυτόχρονα προβλέπει σημαντική αύξηση των διαθέσιμων επιδοτήσεων και διευκολύνσεων κατά την υποβολή των αιτήσεων, προκειμένου να επιταχυνθεί ο ρυθμός απορρόφησης των κονδυλίων και η διαδικασία καταβολής των επιδοτήσεων. Όπως αναφέρει η αρμόδια ΚΥΑ αυξάνεται ο προϋπολογισμός της δράσης στα […]
Αυξημένες ταχύτητες καταγράφει ο ΟΑΣΑ στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ λόγω Δακτυλίου, όπως αποκαλύπτει το σύστημα τηλεματικής σε μια σύγκριση των δεδομένων πριν και μετά την εφαρμογή του μέτρου. Συγκεκριμένα, τις τελευταίες εβδομάδες καταγράφεται αύξηση της μέσης ταχύτητας των λεωφορείων και τρόλεϊ που ξεπερνά το 10 % σε αρκετούς κεντρικούς οδικούς άξονες, όπως οι Λεωφόροι […]
Η παραβίαση της ΛΕΑ είναι από τις πιο αναίσχυντες και δυνητικά επικίνδυνες που υπάρχουν. Ειδικά στον Κηφισό, όπου το κομφούζιο της συμφόρησης κάνει πολλούς «έξυπνους» να νομίζουν ότι ανακαλύπτουν την πυρίτιδα όταν φεύγουν από δεξιά, αφήνοντας την «πλεμπαία» μάζα να κείτεται σταματημένη. Πειράζει που στο μεσοδιάστημα δυσχεραίνουν τη διέλευση ασθενοφόρων και πυροσβεστικών; Γιατί να πειράξει […]