Η σημερινή Giulia QV έκανε βουτιά στο χρόνο και επέστρεψε την Alfa Romeo στα 60’s, αποκτώντας ρετρό εμφάνιση με έμπνευση από την πρώτη Giulia! Υπεύθυνος για το συγκινησιακά φορτισμένο και γεμάτο ρομαντισμό (και ανθρακονήματα, ειδικά στο εμπρός μέρος) αμάξωμα, ο Τορινέζος καροσερίστας ErreErre Fuoriserie. Τώρα ήρθε η ώρα για hardcore καταστάσεις, με την κορυφαία Alleggerita.
Η ελαφρωμένη Fuoriserie στην ουσία είναι το αντίστοιχο της Giulia GTA, φορώντας μια υπέροχη διχρωμία και ολόλευκες ρετρό 19άρες ζάντες (που περιβάλλονται από ελαστικά Pirelli P Zero Corsa Asimmetrico 2, διάστασης 245/35 εμπρός και 285/30). Ο εμπρός προφυλακτήρας εμφανίζεται ελαφρώς ανασχεδιασμένος, μέσω των μεγαλύτερων πλευρικών εισαγωγών, ενώ και ο διαχύτης είναι μεγαλύτερος. Πίσω από τους πανέμορφους τροχούς με τις 15 οπές, αναλαμβάνουν κεραμικά δισκόφρενα 390 χλστ. εμπρός και 360 χλστ. πίσω της Brembo, ενώ η ανάρτηση προέρχεται από τη Bilstein και είναι πλήρως ρυθμιζόμενη.
Η μεγαλύτερη διαφορά της Alleggerita από την απλή Fuoriserie εντοπίζεται στην καμπίνα, όπου τη θέση των πίσω καθισμάτων παίρνει ένα ανθρακονημάτινο ράφι ντυμένο με alcantara (όπως και σχεδόν τα πάντα στα ενδότερα της Alleggerita), το οποίο προσφέρει θήκες για δυο κράνη και συνοδεύεται από πυροσβεστήρα (αν και σε «ψήνει» για μπουκάλα νίτρο). Τα μπάκετ της Recaro εννοείται παραμένουν για οδηγό-συνοδηγό.
Το ίδιο ισχύει για τα 570 άλογα και 680 Nm του 2.9 V6 twinturbo, ο οποίος μεταφέρεται χωρίς αλλαγές από την απλή Fuoriserie. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, ούτε για την απλή ούτε για την Alleggerita, αλλά λογικά μιλάμε για 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 3,7 δλ. και τελική γύρω στα 300 χλμ./ώρα. Η Giulia GTAm θέλει 3,8 δλ. και φτάνει μέχρι τα 290 χλμ./ώρα, οπότε η Fuoriserie που δεν έχει την τεράστια αεροτομή (άρα μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση) ενδεχομένως να είναι ταχύτερη. Σίγουρα είναι πολύ ακριβότερη, καθώς ξεκινά από τις 350.000 ευρώ χωρίς το αυτοκίνητο-δότη!. Μόλις 33 θα κατασκευαστούν, με το χρόνο συναρμολόγησης και παράδοσης να υπολογίζεται στους 6 μήνες.