To 500e τα πηγαίνει περίφημα στις πωλήσεις, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο μάλιστα, όντας πρώτο στην κατηγορία του. Το θέμα για τη Fiat, όμως, είναι πως το βενζινοκίνητο πουλάει ακόμα καλύτερα (και πολύ περισσότερο). Ένα ζήτημα που γίνεται μεγαλύτερο, καθώς το θερμικό 500αράκι θα αποσυρθεί από την αγορά στο τέλος του έτους. Συνεπώς οι Ιταλοί έχουν να επιλέξουν μεταξύ δυο οδών: είτε την εξέλιξη αυτού του μοντέλου, ώστε να είναι σύννομο με τις νόρμες ρύπων, είτε την τοποθέτηση βενζινοκινητήρα στο 500e.
Σύμφωνα με την Corriere della Sera και το Automotive News, η πιο επιτυχημένη μάρκα της Stellantis θα εφαρμόσει τη δεύτερη λύση. Το 500e θα λανσαριστεί και σε υβριδική έκδοση, με τον 1.000άρη mild hybrid των 70 ίππων που γνωρίζουμε από τα Panda/500 Hybrid κάτω από το καπό. Μια κίνηση επιβεβλημένη εμπορικά, βλέποντας το χάσμα εμπορικότητας μεταξύ ηλεκτρικού-θερμικού πέρσι: 62.000 μονάδες το 500e, πάνω από 104.000 το βενζινοκίνητο. Αλλά και μια κίνηση που θέλει πολύ χρόνο, καθώς η πλατφόρμα του 500e δεν σχεδιάστηκε για να φιλοξενεί κινητήρες εσωτερικής καύσης, κιβώτια, διαφορικά και όλα τα παρελκόμενα ενός θερμικού συνόλου.
Η γραμμή παραγωγής στο Mirafiori θα χρειαστεί σεβαστά κονδύλια για να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, αλλά ούτως ή άλλως η Fiat θα έπρεπε να επενδύσει είτε σε αυτό το σενάριο, είτε στη βελτίωση του υπάρχοντος 500. Οι υπεύθυνοι οικονομικών του ιταλικού γίγαντα προφανώς έκριναν πως η «βενζινοποίηση» του 500e αποτελεί την πιο συμφέρουσα πορεία, ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε κοντά ενάμιση χρόνο μέχρι να γίνει πραγματικότητα. Περίπου στους 18 μήνες τοποθετείται το χρονοδιάγραμμα των εργασιών, κάτι που σημαίνει πως το 500e Hybrid (η επικρατέστερη ονομασία) θα βγει στην αγορά προς τα τέλη του 2025 με αρχές του 2026.