Η Toyota εργάζεται σε ένα νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης από τον Απρίλιο του 2018 στη Shimoyama, όπου δημιούργησε μια πίστα 5,3 χλμ. – μικρογραφία του Nurburgring. Οι εργασίες στη νεότευκτη μονάδα R&D μόλις ολοκληρώθηκαν, φέροντας άλλη μία σύνδεση με την «Πράσινη Κόλαση»
Το μέρος όπου θα γεννιούνται τα μελλοντικά Toyota GR και Lexus μιμείται σχεδιαστικά, αλλά και σε αίσθηση, το pitlane του Nordschleife. Σε αυτό το μέρος θα συναντώνται οι ομάδες των σχεδιαστών, των μηχανικών, του στρατηγικού σχεδιασμού και της ανάπτυξης, προκειμένου να ανταλλάσσουν ιδέες για τη διαμόρφωση των νέων μοντέλων και των πρωτοτύπων. Στα meetings αυτά θα συμμετέχουν και οι δοκιμαστές, σε ένα περιβάλλον παρόμοιο της προετοιμασίας μιας αγωνιστικής ομάδας. Πέρα από το ίδιο το κτίριο Έρευνας και Ανάπτυξης τώρα, το Τεχνικό Κέντρο Shimoyama διαθέτει πίστα δοκιμών υψηλής ταχύτητας, μαζί με επαρχιακούς δρόμους και εξειδικευμένες διαδρομές που προσομοιώνουν συγκεκριμένες οδικές συνθήκες.
Με έκταση που ξεπερνά τα 10,16 τετραγωνικά χιλιόμετρα, οι νέες εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν -μεταξύ άλλων- κτίριο επισκεπτών για συναντήσεις μεταξύ των συνεργατών και των προμηθευτών της Toyota. Περισσότερο από το 60% της συνολικής έκτασης καταλαμβάνεται από δέντρα και πράσινο, ενώ περίπου 3.000 άτομα απασχολούνται καθημερινά. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο επένδυσε σχεδόν 2 δις δολάρια (1,86 δις ευρώ) για την περάτωση του έργου, που εδρεύει στα ορεινά του Αΐτσι.
Ο πρόεδρος Akio Toyoda αναφέρει ότι αυτό είναι το μέρος όπου οι εργαζόμενοι θα «οδηγούν, θα σπάνε και θα βελτιώσουν τα αυτοκίνητα». Ο πρώην Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota αναφέρει χαρακτηριστικά: «Όσο περισσότερο οδηγούμε και σπάμε αυτοκίνητα, τόσο καλύτερα γίνονται». Η εταιρεία δεν υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες σχετικά με τα νέα μοντέλα που αναπτύσσονται εκεί, αλλά έχουμε κάθε ελπίδα να περιμένουμε και νέο MR2, και επιστροφή της Celica.