Για την απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου που να είναι σε θέση να καλύπτει πλήρως τις καθημερινές και αστικές μετακινήσεις, να είναι φουλ εξοπλισμένο και να έχει την απαιτούμενη δύναμη και χώρους για να κάνει και ταξίδια φορτωμένο, θα πρέπει να υπολογίζει κανείς το λιγότερο 20.000 ευρώ σε supermini. Χαρακτηριστικά που προσφέρει απλόχερα το Hyundai i20 1.0 T-GDI 100 PS FL MY25 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και μάλιστα σε άκρως ανταγωνιστική τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας του B-Segment.
Συγκεκριμένα στην πρώτη έκδοση εξοπλισμού Exclusive εκκινεί από τις 18.990 ευρώ (με την έκπτωση των 600 ευρώ), τιμή χαμηλότερη από άλλα άμεσα ανταγωνιστικά μοντέλα με turbo downsized κινητήρα 1.0-1.2 λτ. Παρόλα αυτά η Hyundai το έχει «προικίσει» με ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού, ενώ την αξιοπιστία του ενισχύει και η εργοστασιακή εγγύηση που ισχύει για 5 χρόνια χωρίς όριο χιλιομέτρων. Όσο για τον στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνονται τα παρακάτω:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Διαμορφώσιμος πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών
- Οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών
- Πλοήγηση & υπηρεσίες τηλεματικής Hyundai BlueLink
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Εργοστασιακοί πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
- Φώτα ημέρας και θέσεως LED
- Δερμάτινη επένδυση τιμονιού & επιλογέα ταχυτήτων
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & θερμαινόμενοι καθρέπτες
Το πλούσια εξοπλισμένο Hyundai i20 1.0 T-GDI 100 PS FL MY25 Exclusive των 18.990 ευρώ έχει και άλλα χαρίσματα, μεταξύ αυτών και οι άνετοι χώροι στο εσωτερικό του. Σε αυτό θα χωρέσουν τέσσερα ενήλικα άτομα ακόμα και με ύψος άνω των 1,8 μ. χωρίς πρόβλημα, μιας και έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για το κεφάλι και τα πόδια. Επίσης, τα 352 λίτρα του πορτ μπαγκάζ χωρούν αρκετές αποσκευές, εξυπηρετώντας και τις ανάγκες για ταξίδια. Παράλληλα, ο οδηγός του Hyundai i20 εξοικειώνεται γρήγορα με τα χειριστήρια και τις διάφορες λειτουργίες τους, όπως και με τη βολική θέση οδήγησης, χάρη και στα καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη. Όσο για την κατασκευή του εσωτερικού, τα σκληρά πλαστικά είναι συμπαγή και πολύ καλά μονταρισμένα.
Ένας ακόμα κρυφός άσσος του συγκεκριμένου Hyundai, είναι ο γνωστός και αποδοτικός 1.000άρης turbo κινητήρας με τα 100 άλογα στις 4.500-6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 172 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Το μοτέρ διακρίνεται για το τράβηγμά του από τις χαμηλές στροφές και την ιδιαίτερα ραφιναρισμένη του λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές. Ο 1.0 T-GDI εξασφαλίζει σβελτάδα όταν ζητηθεί από τον οδηγό (0-100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ.) και έχει άμεση απόκριση στο γκάζι ακόμα και με το πρόγραμμα Normal στο Drive Mode. Με την επιλογή Sport η απόκριση γίνεται πιο άμεση και το τιμόνι αποκτά λίγο περισσότερο βάρος. Από πλευράς κατανάλωσης καίει κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, ενώ στον αυτοκινητόδρομο και με νορμάλ ταχύτητες πέφτει στα 5,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 από 117 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας. Όλα αυτά μαζί με την ευκολία στους χειρισμούς και την πολύ καλή οδική συμπεριφορά και κράτημα που παρουσιάζει ακόμα σε ρυθμούς που ξεφεύγουν από το «αυτοκίνητο πόλης», το Hyundai i10 1.0 T-GDI 100 PS αποτελεί μια ένα ολοκληρωμένο supermini εφ’ όλης της ύλης.