Ο πέλεκυς της κατάργησης έστεκε απειλητικά πάνω από το Audi R8 εδώ και δύο χρόνια, όταν πρώτη φορά ανακοινώθηκαν τα πλάνα για την απόσυρσή του από την αγορά. Αρχικά ήταν για το τέλος του 2023, αλλά η μεγάλη ζήτηση οδήγησε το Ίνγκολσταντ σε μια τρίμηνη παράταση και για τις αρχές του 2024. Πλέον, όμως, τέλειωσε και αυτή. Κάτι που σημαίνει πως το γερμανικό supercar, οδεύει πια αναπόφευκτα στο γκαράζ της Ιστορίας.
Η παράταση αφορούσε μέχρι το τέλος Μαρτίου ή όσο θα χρειαζόταν η κατασκευή του τελευταίου R8 μέσα στο μήνα. Τελικά η γραμμή παραγωγής τα κατάφερε μια εβδομάδα πριν το κλείσιμο του μήνα, με το εργοστάσιο Böllinger Höfe να ολοκληρώνει μια πορεία 18 ετών. Ακόμα δεν έχουμε τις επίσημες ανακοινώσεις και φωτογραφίες από την Audi, ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν πως το τελευταίο R8 είναι Vegas Yellow V10 Performance Quattro Edition, με χρυσαφί ζάντες και το προαιρετικό ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μάλιστα, δεν πρόκειται να διατεθεί στην αγορά. Δεν προορίζεται για κάποιον πελάτη, δηλαδή. Αντίθετα, ετοιμάζεται να πάρει θέση στο μουσείο της εταιρίας, ώστε οι μελλοντικές γενιές να θαυμάζουν το πώς ήταν τα παραδοσιακά υπεραυτοκίνητα, με ατμοσφαιρικούς κινητήρες και στροφαρίσματα γύρω στις 9.000 σ.α.λ. Κάτι που δεδομένα δεν θα γνωρίσουν από κοντά, καθώς το επόμενο R8 έχει επιβεβαιωθεί πως θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Κι όσα άλογα κι αν διαθέτει (περί τους 1.700 ίππους το θέλουν να παράγει οι φήμες), την αίσθηση και τη σύνδεση με τον οδηγό δεν υπάρχει περίπτωση να τα πετυχαίνει. Προς το 2027 το περιμένουμε, αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρες.