Η Dacia είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης και LPG) – ECO-G 100 σε ολόκληρη τη γκάμα των μοντέλων της, όπως είναι στο Sandero, στο Sandero Stepway, στο Duster και στο Jogger. Από το 2010 οι πωλήσεις των μοντέλων LPG της Dacia έχουν φτάσει το ένα εκατομμύριο οχήματα, με αιχμή του δόρατος τη δοκιμασμένη και αξιόπιστη, εύκολη στη χρήση και οικονομική στην οδήγηση, τεχνολογία που εξελίχθηκε με γνώμονα τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών της.
Η Dacia είναι ο ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά LPG, με μερίδιο που έφτασε το 67%, στο τέλος του Ιουλίου του 2024, νούμερο που φανερώνει ότι σχεδόν το 40% των πελατών της μάρκας επέλεξε μοντέλα με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG). Το σύστημα διπλού καυσίμου, το οποίο μετονομάστηκε σε «ECO-G 100» το 2020, συνδυάζεται με τον 1.000άρη turbo κινητήρα, παρέχοντας ισχύ 100 ίππων και ροπή 170 Nm από τις 2.000σ.α.λ.
Το κινητήριο σύνολο ECO-G 100 είναι πιο ισχυρό από το αντίστοιχο της βενζινοκίνητης έκδοσης (με 10 περισσότερους ίππους και 10 επιπλέον Nm ροπής) και εκπέμπει 10% λιγότερο CO2. Το αποτύπωμα άνθρακα του είναι μικρότερο και εκλύει έως και 90% λιγότερα μικροσωματίδια. Βέβαια το κέρδος για τον οδηγό είναι τεράστιο με το LPG λόγω της πολύ χαμηλής τιμής του, αφού στην Ελλάδα μέση τρέχουσα τιμή του υγραερίου κίνησης είναι στα 0,856 ευρώ/λτ., έναντι 1,749 ευρώ/λτ. η 95άρα αμόλυβδη.
Η Dacia δοκιμάζει και τελειοποιεί εδώ και 14 χρόνια, την τεχνολογία του κινητήριου συνόλου ECO-G 100. Το σύστημα αυτό είναι εργοστασιακά τοποθετημένο στα συγκεκριμένα μοντέλα, ενσωματώνοντας όλη την τεχνογνωσία του Renault Group. Και είναι τόσο αποδοτικό και αξιόπιστο, όσο ένας βενζινοκινητήρας. Τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να λειτουργούν με υγραέριο και το ρεζερβουάρ βρίσκεται στο χώρο που σε άλλα αυτοκίνητα φιλοξενείται η ρεζέρβα. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν «κλέβει» χώρο από το ρεζερβουάρ βενζίνης, αλλά ούτε και από το πορτμπαγκάζ. Τα μοντέλα υγραερίου διαθέτουν τις ίδιες εγγυήσεις (5ετής εργοστασιακή), όπως κάθε άλλο όχημα στη γκάμα της μάρκας, με θερμικούς κινητήρες.
Ένα όχημα διπλού καυσίμου, βενζίνης και LPG, λειτουργεί εξίσου καλά και με τα δύο καύσιμα. Διαθέτει δύο ξεχωριστά ρεζερβουάρ, με το καθένα να χωρά περίπου 50 λίτρα, ανάλογα με το μοντέλο, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα απλό στη χρήση του: ο οδηγός μπορεί να αλλάξει χειροκίνητα από το ένα είδος καυσίμου στο άλλο και μετά να επιστρέψει στην πρώτη του επιλογή μέσω του σχετικού διακόπτη στο ταμπλό, ή το όχημα μπορεί να περάσει αυτόματα στη βενζίνη, όταν το ρεζερβουάρ υγραερίου είναι άδειο. Το σύστημα κίνησης ECO-G 100 επιτυγχάνει μεγάλη αυτονομία όταν είναι και τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα, κάτι που εξυπηρετεί ιδιαίτερα όταν διανύονται μακρινές αποστάσεις.