H σημερινή περίοδος δεν είναι η καλύτερη για τη Mercedes-AMG στη Formula 1. Δεν είναι και η χειρότερη βέβαια, καθώς πριν δυο χρόνια υπήρξε η χειρότερη της τελευταίας 10ετίας – από τότε, δηλαδή, που οι Γερμανοί άρχισαν να σαρώνουν τις νίκες και τα πρωταθλήματα. Παρόλα αυτά, η F1 είναι τεράστιο κεφάλαιο για τους Γερμανούς. Ακόμα και μετά από μια μέτρια σεζόν, μπορεί να λειτουργήσει μια χαρά ως έμπνευση για το λανσάρισμα της πιο συλλεκτικής GT Coupe (μόλις 200 μονάδες θα παραχθούν).
H GT Motorsport Collectors Edition, όπως είναι το πλήρες όνομα της νέας έκδοσης, αντλεί σχεδιαστικά στοιχεία από την W12 του 2021. Το μονοθέσιο, δηλαδή, που κατέκτησε τον τίτλο στους Κατασκευαστές και παραλίγο να χαρίσει στον Λιούις Χάμιλτον το 8ο πρωτάθλημά του, που έχασε τελικά στον πόντο από τον Μαξ Φερστάπεν στον περιβόητο τελευταίο αγώνα του Άμπου Ντάμπι. Ολόκληρο το αμάξωμα είναι βαμμένο μαύρο και έχει πάνω του διάσπαρτα αστέρια, όπως ακριβώς ήταν η W12.
To τιρκουάζ χρώμα της Petronas διανθίζει το διαχύτη, τις πλαϊνές ποδιές, το splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, στα πλαίσια των παραθύρων και τις δαγκάνες των φρένων, ενώ η προσοχή στη λεπτομέρεια μιμείται και τον δακτύλιο στις 21άρες ζάντες, ο οποίος επίσης φέρει την ίδια απόχρωση. Το AMG Aerodynamics Package είναι στάνταρ στη Motorsport Collectors και μεταφράζεται σε εντονότερο splitter μπροστά, μεγαλύτερο διαχύτη πίσω και ειδικά σχεδιασμένο πάτωμα για τη μείωση της οπισθέλκουσας και την αύξηση της κάθετης δύναμης. Στάνταρ είναι και τα πακέτα AMG Night/Night II, που ντύνουν στα μαύρα τη μάσκα, τις ζάντες, τις δαγκάνες των φρένων, τα καλύμματα των καθρεπτών και το πλαίσιο του παρμπρίζ.
Στο εσωτερικό βρίσκουμε δέρμα Nappa και ανθρακονήματα, ωστόσο τη διαφορά σε σχέση με την GT 63 Pro, στην οποία βασίζεται, κάνει ο ambient φωτισμός στα χρώματα της Petronas, που συνδέει οπτικά την καμπίνα με το αμάξωμα. Κάτω από το καπό αναλαμβάνει δίχως αλλαγές ο 4.0 V8 twinturbo, που σημαίνει ότι παράγει 611 ίππους και 850 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος 4Μatic+ και του 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου G-Tronic, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 3,1 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική στα 317 χλμ./ώρα.