Το Hyundai Bayon facelift που λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά εδώ και λίγο καιρό προσφέρει ακόμα περισσότερη αξία στον πελάτη, αφού πωλείται στις ίδιες τιμές με πριν την ανανέωση, αλλά με περισσότερο εξοπλισμό και υπηρεσίες. Μαζί με την έκπτωση των 1.200 ευρώ που ισχύει σε όλες τις εκδόσεις του και ειδικά σε συνδυασμό με τον πιο αποδοτικό 1.000άρη turbo κινητήρα, αποτελεί μια πολύ καλή ευκαιρία αγοράς μικρού SUV με πολλά χαρίσματα.
Την γκάμα του Bayon 1.0 T-GDI 100 PS ανοίγει η έκδοση Premium με τιμή από 20.790 ευρώ. Με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid στοιχίζει από 21.390 ευρώ, ενώ με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT και το 48V Hybrid από 22.690 ευρώ. Στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Distinctive οι τιμές αυξάνονται κατά 1.300 ευρώ και εκκινούν από τις 22.090, 22.690 και 23.990 ευρώ αντίστοιχα. Το Bayon Premium εξοπλίζεται με 6 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, ψηφιακό πίνακα οργάνων με κεντρική οθόνη 4,2 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, πλοήγηση, το σύστημα τηλεματικής Hyundai Bluelink, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και 16άρες ζάντες αλουμινίου. Στο Bayon Distinctive προστίθενται πλήρης ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, ζάντες 17 ιντσών, Full LED φώτα εμπρός με διακοσμητικό φωτισμό Seamless Horizon Lamp, αισθητήρας βροχής, φιμέ πίσω τζάμια και μεταλλικά πεντάλ. Μεταξύ των σημαντικών παροχών είναι και τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης χωρίς όριο χιλιομέτρων.
Σχετικά με τη δημοφιλή επιλογή του 1.000άρη turbo κινητήρα, ταιριάζει ιδανικά στο πολύ ευκολοδήγητο και στιβαρής κατασκευής Bayon, γιατί εξασφαλίζει ζωηρές επιδόσεις και η κατανάλωση βρίσκεται σε πολύ λογικά επίπεδα. Αποδίδει 100 PS/6.000 σ.α.λ. και 172 Nm/1.500-3.500 σ.α.λ. (203 Nm/2.000-2.500 σ.α.λ. με το 7DCT), ενώ διακρίνεται για την εύρωστη λειτουργία του και το γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Η ελαστικότητα ενισχύεται με στο 48V Hybrid, γιατί η ηλεκτρογεννήτρια – μίζα παρέχει έξτρα δύναμη έως 17 PS και πρόσθετη ροπή, ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της (αυτοφορτιζόμενης) μπαταρίας ιόντων λιθίου των 0,44 kWh. Παράλληλα, η ισχύς μοιράζεται με ακόμα καλύτερο τρόπο με το 7DCT και η οδήγηση γίνεται ακόμα πιο εύκολη. Όσον αφορά τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 10,7 δλ. και η τελική φτάνει τα 183 χλμ./ώρα (11,7 δλ. και 180 χλμ./ώρα το 7DCT 48V Hybrid). H Hyundai ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και 117 γρ./χλμ. CO2 για το αμιγώς βενζίνης και λίγο χαμηλότερα νούμερα για το 48V Hybrid και το 7DCΤ.
Το ανανεωμένο Hyundai Bayon με το «μαζεμένο» σε διαστάσεις αμάξωμα των 4.180 χλστ. μήκους, 1.775 χλστ. πλάτους, 1.500 χλστ. ύψους και 2.580 χλστ. μεταξονίου, εμφανίζει πιο μοντέρνα όψη, ειδικά με την προσθήκη της λεπτής φωτεινής λωρίδας εμπρός. Αναβαθμίσεις έχει δεχτεί και το εσωτερικό του με τις νέες επενδύσεις και κυρίως με τον πιο σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό. Εκτός από τις νέες οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το infotainment, σημαντική είναι η προσθήκη του συστήματος Hyundai Bluelink, που επιτρέπει στο χρήση να έχει πρόσβαση στο αυτοκίνητο εξ αποστάσεως μέσω του smartphone.
Στα σημαντικά ατού του Bayon ανήκει και η ευρυχωρία στο εσωτερικό του, αφού καλύπτει χωρίς παραχωρήσεις τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας. Στο πίσω κάθισμα διαθέτει αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, βολεύοντας και τους πιο ψηλούς. Το πορτ μπαγκάζ μετρά 411 λίτρα στο αμιγώς βενζίνης και 334 λίτρα στα 48V Hybrid λόγω της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο. Παράλληλα, η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος -σε σχέση με ένα supermini- των 165 χιλιοστών, διευκολύνει την επιβίβαση/αποβίβαση και βελτιώνει την ορατότητα.