H Hyundai ανανέωσε όλη τη γκάμα του μικρομεσαίου της μοντέλου i30, η οποία αποτελείται από το Hatchback, το Fastback και το Tourer. Μεταξύ αυτών ξεχωριστή παρουσία έχει το Fastback, γιατί συνδυάζει δυναμική εμφάνιση με πολυτελή στοιχεία, ενώ προσφέρεται σε δελεαστικές τιμές για όλα αυτά που παρέχει.
Συγκεκριμένα το i30 Fastback 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid Premium εκκινεί από τις 22.990 ευρώ, ενώ το πιο δυνατό 1.5 T-GDI 48V είναι ακριβότερο κατά 1.790 ευρώ και στοιχίζει από 24.690 ευρώ. Να σημειωθεί ότι όλα τα i30 Fastback F/L διατίθενται με 600 ευρώ έκπτωση και την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων. Από το αρχικό επίπεδο εξοπλισμού είναι πολύ «γενναιόδωρο», καλύπτοντας τον ενδιαφερόμενο αγοραστή σε όλους τους τομείς. Περιλαμβάνει τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, πλοήγηση, έλεγχο λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως (Hyundai BlueLink), κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, air condition, ζάντες αλουμινίου, πλήρη φώτα LED εμπρός και πίσω, προβολείς ομίχλης κ.λπ.
Μετά την ανανέωση η σχεδίαση της μάσκας, το ένθετο του προφυλακτήρα κάτω από την πινακίδα κυκλοφορίας και τα περιβλήματα των προβολέων ομίχλης έχουν επανασχεδιαστεί. Σε σχέση με το i30 Hatchback η πιο δυναμική του σιλουέτα αναδεικνύεται από το πιο σφηνοειδές προφίλ και το διαφορετικό σχεδιασμό από τις μεσαίες κολόνες και πίσω, καταλήγοντας σε μια ενσωματωμένη αεροτομή. Με μήκος 4.455 χιλιοστά είναι πιο μακρύ κατά 115 χλστ., γεγονός που λειτουργεί προς όφελος του μεγαλύτερου χώρου αποσκευών των 450 λίτρων (357 λτ. το i30 Hatchback 48V Hybrid). Στο εσωτερικό έχουν αλλάξει οι επενδύσεις και έχει γίνει τεχνολογική αναβάθμιση, στοιχεία που βελτιώνουν την συνολική εικόνα του αυτοκινήτου, μαζί και με την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Πρόσθετα, η καμπίνα του i30 Fastback είναι πολύ ευρύχωρο για όλους τους επιβάτες, ακόμα και για τους λίγο πιο ψηλούς.
Αυξημένα είναι τα επίπεδα ανέσεων που εξασφαλίζει το Hyundai i30 Fastback και στο δρόμο. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις και στους τέσσερις τροχούς (πολλαπλών συνδέσμων πίσω) «λειαίνουν» με επιτυχία τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων και παράλληλα κρατούν το αμάξωμα σταθερό, ενισχύοντας την ασφάλεια που απολαμβάνουν οδηγός και επιβάτες. Από πλευράς κινητήρων, ο αρχικός 1.000άρης turbo των 100 ίππων και 172 Nm στις 1.500-3.500 σ.α.λ. επαρκεί με τις επιδόσεις του. Επιταχύνει το αμάξωμα των 1.252 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ., η τελική φτάνει τα 178 χλμ./ώρα, ενώ μεικτή κατανάλωση και CO2 είναι στα 5,4 λτ./100 χλμ. και 122 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Το 4κύλινδρο turbo 1.5 λτ. μοτέρ με τα 140 άλογα και τα 253 Nm παρέχει αισθητά πιο σβέλτες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 197 χλμ./ώρα. Επίσης, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Hyundai καταναλώνει 5,9 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 133 γρ./χλμ. CO2.