H Suzuki έχει χτίσει ισχυρό όνομα και στην αξιοπιστία με το πέρασμα των ετών, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από σχετικές έρευνες που κατατάσσουν ψηλά τη μάρκα και τα μοντέλα της. Ωστόσο, για αρκετούς πελάτες δεν αρκεί μόνο να είναι το αυτοκίνητο ιαπωνικής καταγωγής, αλλά και να κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, όπως ισχύει και για το νέο Swift που παράγεται στο εργοστάσιο Sagara της Suzuki.
Πέρα από την εγγυημένη αξιοπιστία που ενισχύεται και από την εγγύηση των 5 ετών ή 100.000 χλμ. για τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη, το νέο Suzuki Swift διακρίνεται -εκτός άλλων- για τις προσιτές του τιμές και την πολύ χαμηλή κατανάλωση. Μετά τις πρόσφατες μειώσεις τιμών που έγιναν, η αρχική έκδοση 1.2 82 PS GL Hybrid εκκινεί από τις 17.450 ευρώ, τιμή που είναι από τις πιο προσιτές στα supermini και η χαμηλότερη με κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, αναγνώριση τυφλού σημείου, υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, air condition με ψηφιακή οθόνη και η υπηρεσία συνδεσιμότητας & απομακρυσμένων λειτουργιών Suzuki Connect.
Το νέο Suzuki Swift παρόλο που ανασχεδιάστηκε πλήρως εξωτερικά από άκρη σε άκρη, δε μεγάλωσε σε διαστάσεις -όπως συνηθίζεται σε αλλαγή γενιάς, αλλά παρέμεινε κόμπακτ προς όφελος της ευελιξίας και της διατήρησης του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Συγκεκριμένα έχει μήκος 3.860 χιλιοστά και ζυγίζει από 919 κιλά. Εντελώς νέο, πιο μοντέρνο και σύγχρονο γενικότερα εμφανίζεται και το εσωτερικό του. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η νέα ευκρινής και με εύχρηστο μενού οθόνη αφής των 9 ιντσών για το infotainment. Ευχάριστη είναι διχρωμία στα πλαστικά τμήματα με την σκληρή υφή, τα οποία δεν αφήνουν κανένα παράπονο από συναρμογή και φινίρισμα. Όσο για τους χώρους, στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια και τα κεφάλια, ωστόσο το πορτ μπαγκάζ των 265 λίτρων είναι μικρό για τα δεδομένα των supermini.
Εντελώς νέος είναι και ο 1.200άρης ήπια υβριδικός ατμοσφαιρικός κινητήρας με τους 3 κυλίνδρους. Αποδίδει 82 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. και 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ., ενώ λαμβάνει έξτρα υποβοήθηση 3 ίππων και κυρίως 60 Nm από το υβριδικό σύστημα των 12 Volt. Στην πράξη κερδίζει αμέσως η ελαστικότητα και το τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, όπως και η πολύ χαμηλή πραγματική κατανάλωση των 5,2 λτ./100 χλμ. Συν του ότι με εκπομπές CO2 98 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και η είσοδος στο Δακτύλιο της Αθήνας ελεύθερη καθημερινά. Παράλληλα, το μοτέρ αυτό διαθέτει την απαιτούμενη ζωηράδα και σε επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. και επαρκέστατη απόκριση στο γκάζι. Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του νέου Suzuki Swift προστίθενται η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση, όπως και η ιδανική ισορροπία μεταξύ κρατήματος και άνεσης.