Ιδανική λύση για τους χιλιάδες οδηγούς που διανύουν καθημερινά και κουραστικά χιλιόμετρα στις πόλεις, είναι τα μικρά αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Από τη μία πλευρά οι μαζεμένες τους διαστάσεις ενισχύουν την ευελιξία, ενώ από την άλλη η αυτόματη μετάδοση κάνει πολύ πιο άνετη την οδήγηση. Χαρακτηριστικά που προσφέρει απλόχερα και το αναβαθμισμένο Hyundai i20 Model Year 2025 με τον πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό και την άκρως ανταγωνιστική τιμή.
Αυτή ξεκινά από τις 20.590 ευρώ (με την έκπτωση των 600 ευρώ) στην έκδοση 1.0 T-GDI 100 PS 7DCT Exclusive. Είναι η χαμηλότερη μεταξύ όλων των supermini με αυτόματο κιβώτιο και turbo βενζινοκινητήρα, όπως και από τις πιο χαμηλές της κατηγορίας ανεξαρτήτως μηχανικού συνόλου. Παρόλα αυτά είναι ένα αυτοκίνητο με ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά και με πληρέστατο στάνταρ εξοπλισμό. Στο i20 Model Year 2025 περιλαμβάνεται από την πρώτη έκδοση νέο infotainment με μεγαλύτερη οθόνη 10,25 ιντσών (8 ιντσών πριν), μαζί με πλοήγηση και το σύστημα τηλεματικής Hyundai BlueLink με έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως.
Εκτός των παραπάνω διαθέτει ακόμα 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων. Ανεξαρτήτως έκδοσης, το νέο Hyundai i20 καλύπτεται με 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης απεριορίστων χιλιομέτρων.
Πολύ καλά χαρακτηριστικά εμφανίζει και ο 1.0 T-GDI κινητήρας με το διπλού συμπλέκτη 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Οι 100 ίπποι και τα 200 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. περνούν με ομαλό τρόπο στο δρόμο, ενώ το 3κύλινδρο turbo μοτέρ δεν ενοχλεί με δονήσεις ή κραδασμούς. Το πρόγραμμα Comfort μέσω του Drive Mode είναι το πιο ισορροπημένο για την καθημερινή χρήση γιατί οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται στις κατάλληλες στροφές, χωρίς να κρεμάει ο κινητήρας ή να ανεβάζει ψηλά στροφές. Στην επιλογή Eco οι αλλαγές γίνονται σε πολύ χαμηλές στροφές και είναι για πολύ ήπια φορτία και ρυθμούς οδήγησης, ενώ αντιθέτως το Sport ενδείκνυται για όσους θέλουν πλήρη ισχύ και πιο άμεση απόκριση μαζί με περισσότερο βάρος στο τιμόνι. Παράλληλα ο οδηγός μπορεί να αλλάξει και χειροκίνητα ταχύτητες με τη μετακίνηση του λεβιέ προς τα πάνω για ανέβασμα και κάτω για κατέβασμα. To i20 1.0 T-GDI 100 PS 7DCT επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,1 δλ. και φτάνει την τελική ταχύτητα των 180 χλμ./ώρα, με μεικτή πραγματική κατανάλωση κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 119 γρ./χλμ.
Παράλληλα το Hyundai i20 θα καλύψει τον ενδιαφερόμενο και σε πολλούς ακόμα σημαντικούς τομείς. Ένας από αυτούς είναι η ευρυχωρία στο στιβαρής κατασκευής εσωτερικό του, όπου και οι πιο ψηλοί θα βολευτούν χωρίς να στριμωχτούν. Αρκετό με τη σειρά του για τα δεδομένα των supermini είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων. Στα δυνατά του σημεία είναι και το στιβαρό του πάτημα στο δρόμο, όπου οι αναρτήσεις με το σχετικά σφιχτό σετάρισμα ενισχύουν το κράτημα.