Πολύ γεμάτη είναι η ατζέντα για την Hyundai μέχρι τα τέλη του 2020, αφού, στην Ελλάδα θα λανσαριστούν πολλά και σημαντικά νέα ή ανανεωμένα μοντέλα. Το ολοκαίνουργιο i20 είναι ένα από αυτά που έρχεται τον Οκτώβριο, ενώ νωρίτερα, στα τέλη Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσουν να πωλούνται το ανανεωμένο i30 και το πιο σπορ και δυνατό i10 N Line. Προς τα τέλη του 2020 αναμένονται δύο ακόμα σημαντικές αφίξεις, το ανανεωμένο Kona και το εντελώς νέο Tucson.
Hyundai i10 N Line 1.0 T-GDI (έκδοση)
Η Hyundai θα λανσάρει στην Ελλάδα στα τέλη του Σεπτεμβρίου το πιο σπορ και δυνατό i10 N Line. Διαθέτει τον 1.0 Τ-GDI των 100 ίππων και 171 Nm ροπής, συνδυαζόμενο αποκλειστικά με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,5 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 4,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 105 γρ./χλμ.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Hyundai i10 1.2 λτ. 84 PS
Εξωτερικά το νέο i10 N Line ξεχωρίζει αμέσως χάρη στην πιο δυναμική του εικόνα. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος, όπως και η μάσκα με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας στις γωνίες και το σήμα «Ν Line». Οι 16άρες ζάντες αλουμινίου και τα κόκκινα σήματα στις πίσω κολόνες, είναι επίσης αποκλειστικά στοιχεία του i10 N Line, μαζί με την κόκκινη επένδυση στον εμπρός προφυλακτήρα και το διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα.
Στο εσωτερικό τα βλέμματα τραβούν ο σπορ λεβιές ταχυτήτων, το κόκκινο χρώμα στις ραφές του δερμάτινου τιμονιού και το περίγραμμα των κυκλικών αεραγωγών. Επιπλέον υπάρχει νέος πίνακας οργάνων, αλουμινένια πεντάλ και σπορ καθίσματα με ενισχυμένη πλευρική στήριξη.
Νέο Hyundai i20
Το εντελώς νέο, 3ης γενιάς i20 αναμένεται στην Ελλάδα τον Οκτώβριο και διαθέτει πάρα πολλές αναβαθμίσεις, τόσο στον σχεδιασμό, όσο και στα μηχανικά του μέρη. Για πρώτη φορά εφοδιάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, σε συνδυασμό με τους turbo κινητήρες 1.0 T-GDi των 100 και 120 ίππων.
Το νέο Hyundai i20 έχει αυξημένο μήκος κατά 5 χλστ. (4.040 χλστ.), το πλάτος και το μεταξόνιο μεγάλωσαν κατά 16 χλστ. και 10 χλστ. αντίστοιχα (1.750 χλστ. και 2.580 χλστ.), ενώ μόνο το ύψος μειώθηκε κατά 24 χλστ. (1.450 χλστ.).
Δείτε ακόμα: Εξοπλισμός και κινητήρες του νέου Hyundai i20
Εκτός από το πλήρως ανασχεδιασμένο αμάξωμα με την πιο αιχμηρή αισθητή, εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό. Σε αυτό κυριαρχούν οι απαλές καμπύλες επιφάνειες, το νέο τιμόνι, ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και η οθόνη αφής των 8 ή 10,25 ιντσών.
Όσον αφορά τους κινητήρες, στη βάση της γκάμας παραμένει ο 1.2 λτ. με 85 ίππους και κατόπιν ο 1.0 T-GDi των 100 ίππων. Επόμενη επιλογή είναι ο 1.0 T-GDi με το ήπιο υβριδικό σύστημα, ενώ στην κορυφή τοποθετείται ο 1.0 T-GDi 120 PS Hybrid.
Hyundai i30 (ανανεωμένο)
Με πολλές βελτιώσεις και νέους κινητήρες παρουσιάστηκε το ανανεωμένο Hyundai i30, το οποίο θα δούμε στην ελληνική αγορά στα τέλη του Σεπτεμβρίου. Εξωτερικά, η νέα και φαρδύτερη κυψελωτή γρίλια μετά των φώτων ημέρας LED σε σχήμα «V» και ο νέος προφυλακτήρας αποτελούν τα σχεδιαστικά highlights του κορεατικού μικρομεσαίου. Επίσης, στο N Line o εμπρός προφυλακτήρας ξεχωρίζει για το δυναμισμό και τη διαμόρφωση των αεραγωγών, η ανάρτηση είναι χαμηλότερη και σφιχτότερη, πίσω συναντάμε διαχύτη και οι ζάντες είναι 17 και 18 ιντσών. Ειδοποιός διαφορά η καθαρά εξάγωνη μάσκα, συγκριτικά με τη ρευστή των απλών μοντέλων. Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και νέα οθόνη αφής 10,25 ιντσών.
Δείτε ακόμα: Νέο Hyundai i30 N και με 8άρι αυτόματο κιβώτιο
Ριζικές είναι οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη. Καταρχάς, το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη διατίθεται πλέον με τον 1.0 T-GDI των 120 ίππων, συνοδεύοντας το 6άρι χειροκίνητο. Επιπλέον, διατίθεται ήπια υβριδική έκδοση 48 Volt με τον 1.0 T-GDI και το μηχανικό κιβώτιο iMT (Intelligent Manual Transmision), που μπορεί να απομονώνει τον κινητήρα από τη μετάδοση όταν ο οδηγός αφήνει το πόδι από το γκάζι. Το 7άρι DCT είναι επίσης διαθέσιμο με τον 1.0 T-GDI 48V Hybrid.
Οι υβριδικές επιλογές συνεχίζονται στα ντίζελ, με τον 1.6D 48V Hybrid των 136 ίππων. Συνδυάζεται τόσο με το 6άρι iMT, όσο και με το 7άρι DCT αναλόγως ροπής: με 280 Nm το πρώτο, με 320 Nm το διπλού συμπλέκτη. Ανάλογος διαχωρισμός ισχύει και για τον κλασικό 1.600άρη ντίζελ με τα 115 άλογα: στα 280 Nm συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο, στα 300 Nm 7άρι αυτόματο. Τα ακόμα μεγαλύτερα νέα αφορούν την αντικατάσταση του 1.4 T-GDI των 140 ίππων, με ένα ολοκαίνουργιο σύνολο 1.5 λίτρων και απόδοση 160 ίππων, αλλά και 253 Nm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt και προσφέρεται τόσο με το 6άρι iMT, όσο και με το 7άρι DCT. Στη βάση της γκάμας, πλέον συναντάμε τον ατμοσφαιρικό 1.5 DPi των 110 ίππων στη θέση του 1.4 MPi των 100 (πατήστε εδώ για τις επιδόσεις όλων των κινητήρων).
Hyundai Kona (ανανεωμένο)
Το ανανεωμένο Kona παρουσίασε πριν από λίγες μέρες η Hyundai, το οποίο θα έρθει στην Ελλάδα στα τέλη του χρόνου. Εξωτερικά διακρίνεται από το ολιστικά φρεσκαρισμένο εμπρός μέρος, με νέα μάσκα, προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα. Στο πίσω άκρο οι αλλαγές περιορίζονται στα νέα γραφικά των φαναριών, αλλά και τα LED των φλας που αντικαθιστούν τους πορτοκαλί λαμπτήρες.
Νέα προσθήκη στην γκάμα, αφορά την έκδοση N Line. Ξεχωρίζει για τις 3 εισαγωγές στην κορυφή του προφυλακτήρα, τα φιμέ φωτιστικά σώματα, τη μαύρη μάσκα και τις αιχμές που τη συνοδεύουν από τον προφυλακτήρα. Επιπλέον διαθέτει το αεροδυναμικό πακέτο (splitter εμπρός, πλαϊνές ποδιές, διαχύτης και αεροτομή), τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, τις 18άρες ζάντες και τα ανάλογα σήματα.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Hyundai Kona Hybrid 1.6 λτ. 141 PS
Στο εσωτερικό η Hyundai έδωσε ιδιαίτερη βάση, προσθέτοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μια νέα οθόνη αφής ίδιας διάστασης. Επίσης, υπάρχουν νέες επενδύσεις και κρυφός φωτισμός. Στην καμπίνα του Kona N Line, οι σκουρόχρωμες επενδύσεις και οι κόκκινες ραφές αποτελούν μοναδικά του γνωρίσματα.
Στους κινητήρες, βασικός παραμένει ο 1.0 T-GDI των 120 ίππων, που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι DCT. Το ίδιο μοτέρ διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt και το νέο 6άρι χειροκίνητο Intelligent Manual Transmission. Με το ίδιο σύστημα εφοδιάζεται και το 1.6 ντίζελ των 136 ίππων, συνδυαζόμενο με τις ίδιες επιλογές στη μετάδοση. Το Hybrid συνδυάζει τον ατμοσφαιρικό 1.6 GDI και ηλεκτροκινητήρα για 141 ίππους συνδυαστικά, κινώντας τους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου DCT. Στην κορυφή τοποθετείται ο 1.600άρης T-GDI των 198 ίππων, σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, για το Kona N Line (δείτε εδώ τις επιδόσεις όλων των κινητήρων).
Νέο Hyundai Tucson
Το εντελώς νέο, τέταρτης γενιάς Tucson παρουσιάζεται πιο εντυπωσιακό όσο ποτέ άλλοτε, τόσο σε σχεδιασμό, όσο και σε τεχνολογία. Αρχικά, το πρώτο στοιχείο του που τραβά το ενδιαφέρον, είναι η άκρως δυναμική και αιχμηρή του σχεδίαση. Ξεχωρίζει για τα γεωμετρικά μοτίβα, γνωστά ως «παραμετρικά κοσμήματα» και τις έντονες ακμές και νεύρα. Στο εμπρός άκρο κυριαρχούν τα παραμετρικά κρυφά φώτα (Parametric Hidden Lights), τα οποία όταν είναι σβηστά, το μπροστινό μέρος φαίνεται σαν να έχει μια μεγάλη ενιαία μάσκα. Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Tucson έχει μήκος 4.500 χλστ. (+20 χλστ. από το προγενέστερο), πλάτος 1.865 χλστ. (+15 χλστ.), ύψος 1.650 χλστ. (+5 χλστ.) και μεταξόνιο 2.680 χλστ. (+10 χλστ.).
Δείτε ακόμα: Το Hyundai Santa Cruz θα βασίζεται στο νέο Tucson
Εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό του νέου Tucson. Τα στοιχεία που κυριαρχούν είναι το μεγάλο ενιαίο πάνελ αφής της κεντρικής κονσόλας, όπου ενσωματώνονται η νέα οθόνη των 10,25 ιντσών και τα χειριστήρια αφής για το σύστημα του κλιματισμού. Έμφαση έχει δοθεί και στην ποιότητα κατασκευής, μέσω και της χρήσης μαλακών υλικών. Φυσικά, στον εξοπλισμό του υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές συνδεσιμότητας μέσω του συστήματος πολυμέσων, όπως επίσης και μια πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Οι επιβάτες απολαμβάνουν ακόμα πολύ άνετους χώρους, με επιπλέον 26 χιλιοστά για τα πόδια πίσω, καθώς και ένα τεράστιο χώρο αποσκευών έως 620 λίτρων.
Στους κινητήρες, ο ισχυρότερος όλων (προς το παρόν) είναι ο υβριδικός με τους 230 ίππους, ο οποίος συνδυάζει τον 1.6 T-GDI Smartstream κινητήρα με ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 60 ίππων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,49 kWh. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 ταχυτήτων. Στα ήπια υβριδικά 48-volt υπάρχουν οι επιλογές του 1.6 λτ. T-GDI 150 PS και 180 PS και του ντίζελ 1.6 λτ. CRDi 136 PS. Πρόσθετα θα είναι διαθέσιμα και τα μηχανικά σύνολα 1.6 λτ. T-GDI 150 PS και 1.6 λτ. CRDi 115 PS χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση. Αργότερα θα προστεθεί και ακόμα πιο ισχυρό Tucson 1.6 λτ. T-GDI plug-in hybrid με 265 ίππους. Πατήστε εδώ για να δείτε τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις.
Το νέο Tucson θα προσφέρεται με δύο διαφορετικά συστήματα αναρτήσεων. Υπάρχουν τα συμβατικά αμορτισέρ με μια νέα τεχνολογία βαλβίδων και τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα, με τις επιλογές Normal, Eco και Sport για πιο άνετη ή δυναμική οδήγηση. Επίσης, υπάρχουν τρεις τύποι αεροδυναμικών ζαντών, διαμέτρου 17, 18 ή 19 ιντσών.
Το νέο Tucson αναμένεται στην ελληνική αγορά στα τέλη του 2020.