Από το 2022 είχε προαναγγείλει ραγδαίες εξελίξεις για το Polo η VW, και να που ήρθε η ώρα να τις δούμε. Η παραγωγή του ιστορικού σουπερμίνι από το Βόλφσμπουργκ ολοκληρώνεται επί ευρωπαϊκού εδάφους, κλείνοντας έναν κύκλο 40 ολόκληρων χρόνων.
Το εργοστάσιο της VW στην Ισπανία (στην Παμπλόνα συγκεκριμένα), που κατασκεύαζε το Polo από το 1984, θα δεχτεί ένα εκτεταμένο «facelift» στους τομείς της τεχνολογίας, του εξοπλισμού και του προσανατολισμού, επικεντρώνοντας τις εργασίες του στη συναρμολόγηση ηλεκτρικών οχημάτων. Κατά συνέπεια, ένα εκ των Polo, Taigo και T-Roc έπρεπε να κάνει χώρο. Από τη στιγμή που το πρώτο είναι αυτό με τις λιγότερες πωλήσεις, η απόφαση ήρθε σχεδόν αυτόματα. Από εδώ και στο εξής, η μοναδική τοποθεσία επιφορτισμένη με την κατασκευή Polo θα είναι εκείνη στη Νότιο Αφρική, καθιστώντας το εμβληματικό μοντέλο της «ΦαουΒε» για πρώτη φορά αποκλειστικά εισαγόμενο προϊόν στην Ευρώπη.
Τη θέση του στη μονάδα παραγωγής της Παμπλόνα θα πάρουν δυο νέα μικρά ηλεκτρικά SUV, εκ των οποίων το ένα θα φοράει τα σήματα της VW και το άλλο της Skoda. Αμφότερα θα βασίζονται σε μια κοντύτερη εκδοχή της πλατφόρμας MEB, ίδια με αυτής που θα βασίσει το επερχόμενο ID.2. Ένα μοντέλο, δε, που πιθανόν να αντικαταστήσει γενικά το Polo στη γκάμα της VW. Όσο για έναν εκ των πρωτοπόρων του B-Segment; Έπειτα από 8,4 εκατ. μονάδες που βγήκαν από το εργοστάσιο στην Ισπανία, κοιτάει με αβεβαιότητα το ενδεχόμενο παρουσίασης 7ης γενιάς.