Το νέο αυτοκίνητο «θαύμα» των 19.950 ευρώ

Το κοινό που έχει διαθέσιμα 20.000 ευρώ για την απόκτηση καινούργιου αυτοκινήτου και θέλει μικρό χάτσμπακ, θα βρει προτάσεις με κινητήρες αμιγώς βενζίνης ή το πολύ mild hybrid και με ισχύ που κυμαίνεται κατά μέσο όρο γύρω στα 90-100 άλογα. Ωστόσο, ένα νέο supermini ανατρέπει τα δεδομένα της αγοράς, αφού με 19.950 ευρώ είναι το πιο οικονομικό σε τιμή φουλ υβριδικό, αλλά και με μεγάλη διαφορά το ισχυρότερο από άλλα hybrid -και όχι μόνο.

Χωρίς αντίπαλο σε τιμή-απόδοση το MG3 Hybrid+

Η MG με το εντελώς νέο μικρό 5θυρο MG3 Hybrid+ φέρνει τα πάνω κάτω, αφού προσφέρει το απόλυτο best buy μοντέλο της αγοράς και μάλιστα συνοδευόμενο με φουλ στάνταρ εξοπλισμό και το πρόγραμμα triple 7. Αυτό περιλαμβάνει 7 χρόνια εγγύηση, 7 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο του αυτοκινήτου, που σημαίνει ότι ο κάτοχος του MG3 Hybrid+ είναι καλυμμένος από όλες τις πλευρές για πολλά χρόνια και απολαμβάνει τις όποιες μετακινήσεις του με χαμηλή κατανάλωση, άνεση και δυναμικές επιδόσεις κάθε φορά που θα απαιτηθούν.

Κορυφαίας απόδοσης υβριδικό σύστημα

Το υψηλής τεχνολογίας φουλ υβριδικό σύστημα Hybrid+ εναλλάσσει με πολύ ομαλό έως ανεπαίσθητο τρόπο τον ηλεκτρισμό και βενζίνη για την κίνηση ανάλογα με την ταχύτητα και το στυλ οδήγησης. Σε αστική χρήση και με λίγη προσοχή στο άφημα και πάτημα γκαζιού, ο οδηγός μπορεί να πετύχει καταναλώσεις κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ., εκμεταλλευόμενος την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των των 1,83 kWh που τοποθετείται κάτω από το πίσω κάθισμα. Το ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ των 136 PS και 250 Nm αντιμετωπίζει εύκολα την οδήγηση με υψηλό φορτίο και την επιτάχυνση, ενώ ο βενζινοκινητήρας 1.5 λτ. κύκλου Atkinson των 102 ίππων και 128 Nm ροπής αναλαμβάνει να αναπληρώσει την ισχύ σε υψηλότερες ταχύτητες και να κρατήσει φορτισμένη την μπαταρία.

Το προηγμένο υβριδικό σύστημα με την υψηλή συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων εξασφαλίζει την πιο αποδοτική λειτουργία οδήγησης σε κάθε στιγμή. Είτε όταν ο οδηγός θελήσει πλήρης επιτάχυνση, είτε κάνει διαδρομές ρουτίνας στην πόλη ή ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο. Σε μεικτές συνθήκες η πραγματική κατανάλωση βρίσκεται στα 5,4 λτ./100 χλμ. δίχως ιδιαίτερη προσπάθεια, ενώ με εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Παράλληλα, το άμεσης απόκρισης μοτέρ, ο ισχυρός κινητήρας και η μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας, καθιστούν το MG3 Hybrid+ το υβριδικό μοντέλο με την καλύτερη επιτάχυνση στην κατηγορία του. Συγκεκριμένα φτάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα, ενώ για 80-120 χλμ./ώρα αρκούν μόλις 5,0 δλ. Κοινώς, ο οδηγός του MG3 Hybrid+ απολαμβάνει τον καλύτερο συνδυασμό επιδόσεων και κατανάλωσης στην κατηγορία και μάλιστα με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ.

Φουλ εξοπλισμένο από τη βάση

Από την αρχική κιόλας έκδοση Excite των 19.950 ευρώ, το MG3 Hybrid+ διαθέτει όλο το σύγχρονο πακέτο συστημάτων ασφαλείας και ανέσεων. Για την ενίσχυση της ασφάλειας φροντίζουν οι 6 αερόσακοι, το αυτόματο φρενάρισμα, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και η αυτόματη εναλλαγή μεσαίας – μεγάλης σκάλας φώτων. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών HD με όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες και την εύχρηστη οθόνη αφής των 10,25 ιντσών HD στο κέντρο του ταμπλό, η οποία είναι συμβατή με iOS ή Android. Στάνταρ είναι ακόμα η κάμερα οπισθοπορείας, οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ο αυτόματος κλιματισμός, όλες οι γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες, το Adaptive Cruise Control και διάφορα ακόμα αξεσουάρ.

Εξαιρετικά άνετη ανάρτηση

Ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες του MG3 Hybrid+ θα εκτιμήσουν δεόντως στις όποιες διαδρομές τους και κάτι ακόμα πάρα πολύ σημαντικό: ησυχία και άνεση. Οι αναρτήσεις του απορροφούν με εξαιρετικό τρόπο μπαλώματα, λακκούβες, σπασίματα και κάθε λογής ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ακόμα και όταν ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια και ανεβάζει στροφές, ο θόρυβος που παράγει και εισέρχεται στην καμπίνα δεν ενοχλεί σε καμία περίπτωση. Η αίσθηση που λαμβάνει κανείς από το MG3 Hybrid+ παραπέμπει σε κορυφαίο μικρομεσαίο, φτάνοντας σε κλίμακες μεγαλύτερων και ακριβότερων αυτοκινήτων όταν λειτουργεί μόνο το ηλεκτρικό μοτέρ.

Κάτι ακόμα που θα λατρέψει ο οδηγός του MG3 Hybrid+, είναι η εξαιρετική ευκολία στους χειρισμούς και η πολύ καλή εργονομία. Οι δύο ψηφιακές οθόνες αναλαμβάνουν την πληροφόρηση, ενημέρωση και συνδεσιμότητα, όμως υπάρχουν και φυσικά χειριστήρια προκειμένου ο χρήστης να έχει άμεσα στη διάθεσή του βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου. Πολύ καλή αίσθηση και εικόνα λαμβάνει ο οδηγός και από τον εύχρηστο περιστροφικό διακόπτη για το κιβώτιο ταχυτήτων. Στους χώρους τώρα, τέσσερις άτομα με ύψος κοντά στα 1,8 μέτρα θα βολευτούν, ενώ τα 293 λίτρα του πορτ μπαγκάζ ικανοποιούν και είναι λίγο περισσότερα από άλλα φουλ υβριδικά supermini (όπως και οι χώροι γενικότερα).

Get it on Google Play Download on the App Store