Μπορεί οι ηλεκτρικές Porsche να «σκάνε» δεξιά-αριστερά, μπορεί ακόμα και οι επόμενες Boxster-Cayman να κινούνται αποκλειστικά με ρεύμα, όμως το Τσουφενχάουζεν δεσμεύεται επίσημα για το μέλλον των θερμικών κινητήρων στη γκάμα του. Συγκεκριμένα, του V8.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Car Sales, ο επικεφαλής εξέλιξης της Panamera , Thomas Freimuth, αποκάλυψε ότι αναπτύσσονται νέα εξαρτήματα για να γίνει ο 4.0 V8 twinturbo σύννομος με τις νόρμες Euro 7: «Γνωρίζουμε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι έτοιμος για το Euro 7, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Απλά πρέπει να προσθέσουμε κάποια στοιχεία που βρίσκονται σε εξέλιξη, οπότε είμαστε πανέτοιμοι με αυτόν τον V8 να μπούμε στην εποχή EU7».
Η Porsche δεν θα χρειαστεί απαραίτητα να βασιστεί σε μια υβριδική διάταξη για να κρατήσει ζωντανό τον διτούρμπινο 4.0 V8, καθότι το Euro 7 δεν θα είναι τόσο αυστηρό όσο αρχικά είχε προταθεί. Ωστόσο υπάρχουν και άλλοι κανονισμοί, που αναγκάζουν τους μηχανικούς να προβούν σε ανεπιθύμητες αλλαγές. Ο Freimuth ανέφερε το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο θορύβου, για παράδειγμα, που πιστεύει ότι θα συνεχίσει να μειώνεται με τα χρόνια. Η αυστηρότερη νομοθεσία σχετικά με τα εκπεμπόμενα ντεσιμπέλ από τις εξατμίσεις καθιστά περίπλοκη υπόθεση τη δημιουργίας μιας ταιριαστής χροιάς στον V8, ο οποίος λογικά θα ακούγεται πιο χαμηλόφωνα στο μέλλον. Τουλάχιστον, όμως, θα ακούγεται τουλάχιστον για τα επόμενα 10 χρόνια.
Παρόλο που οι Γερμανοί διαβεβαιώνουν πως V8 θα βρίσκουμε στα μοντέλα τους και στα επερχόμενα 30’s, σίγουρα θα είναι πολύ λιγότερα από όσα κυκλοφορούν σήμερα. Στην ετήσια έκθεση και την έκθεση βιωσιμότητας 2023 που δημοσιεύτηκε αυτόν τον μήνα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επανέλαβε την πρόβλεψή της ότι τα ηλεκτρικά θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 80% των ετήσιων πωλήσεών της έως το 2030. Διεμήνυσε ελπιδοφόρα, πάντως, ότι η επίτευξη αυτού του στόχου εξαρτάται από τη ζήτηση των αγοραστών και την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στις πιο εμπορικές περιοχές του κόσμου.