Μούσα της οικονομίας το νέο Renault Clio LPG

Το νέο Renault Clio διατίθεται με μια πληρέστατη γκάμα κινητήρων, που περιλαμβάνει από υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες μέχρι full υβριδική έκδοση. Οι ντίζελ και LPG επιλογές επίσης δεν λείπουν, με τη δεύτερη να αποτελεί μια από τις καλύτερες και πιο συμφέρουσες για αγορά νέου αυτοκινήτου.

Το Clio 1.0 TCe 100 LPG ξεκινά από τις 21.870 ευρώ στην έκδοση Evolution, προσφέροντας ό,τι μπορεί να ζητήσει ο υποψήφιος αγοραστής από ένα υπερσύγχρονο σουπερμίνι. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

  • 6 αερόσακους
  • Αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης
  • Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
  • Αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας
  • Αισθητήρες φώτων και βροχής
  • Προβολείς LED
  • Πίνακας οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7 ιντσών
  • Σύστημα πολυμέσων easy link με οθόνη 7 ιντσών
  • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
  • Air condition
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες

Η εξοπλιστική πληρότητα, αλλά και η ποιότητα, φαίνεται εκ πρώτης όψης στην καμπίνα των επιβατών. Η προσεγμένη συναρμογή και υφή των πλαστικών σε κερδίζει αμέσως, με τον αφρό να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, της κεντρικής κονσόλας και των πάνελ στις εμπρός πόρτες, αναβαθμίζοντας σημαντικά το διάκοσμο και την προσλαμβάνουσα αίσθηση. Από πλευράς χώρων, όλοι οι επιβάτες του Clio θα φιλοξενηθούν χωρίς να κάνουν παραχωρήσεις, ακόμα και όταν πρόκειται για πιο ψηλούς, αφού στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια και το κεφάλι είναι αρκετός. Επίσης, το πορτ μπαγκάζ των 391 λίτρων είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας των μικρών χάτσμπακ.

Το μεγαλύτερο προσόν του Clio 1.0 TCe 100 LPG, ωστόσο, εντοπίζεται κάτω από το καπό. To 1.000άρι τρικύλινδρο τούρμπο μοτέρ αποδίδει 100 άλογα και 170 Nm ροπής με την επιλογή του υγραερίου (μέσω του διακόπτη στο ταμπλό), εξασφαλίζοντας γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 σε 11,8 δλ.) και γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Με τη βενζίνη φτάνει τους 91 ίππους και τα 160 Nm, αλλά και πάλι είναι επαρκέστατη για την κίνηση του γαλλικού σουπερμίνι. Το LPG, όμως, είναι που κάνει τη μεγάλη διαφορά στο ταμείο. Με πραγματική μεικτή κατανάλωση 9,0 λίτρα/100 χλμ. και τιμή LPG 0,83 ευρώ/λίτρο (βάσει Παρατηρητηρίου Υγρών Καυσίμων, με ημερομηνία 27/5)., τα 100 χιλιόμετρα στοιχίζουν κάτι παραπάνω από μόλις 7 ευρώ! Παράλληλα τα δύο ρεζερβουάρ (32 λίτρα για το υγραέριο, 39 λίτρα για τη βενζίνη) αυξάνουν σημαντικά την αυτονομία, που -αναλόγως το στυλ οδήγησης και τις συνθήκες- μπορεί να αγγίξει μέχρι τα 1.000 χλμ. (εύκολα 850-900)!

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Καύσιμο LPG/Βενζίνη
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 100/4.600 (LPG)
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 170/2.000 (LPG)
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 91/4.800 (B)
Ροπή(Nm/σ.α.λ.) 160/2.100 (B)
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,8/12,5
Τελική (χλμ./ώρα) 188/180
Κατ/λωση* (λτ./100 χλμ.) 9,0/7,0
CO2 (γρ./χλμ.) 108/122
*Δοκιμής

Εκτός από τη μεγάλη οικονομία που παρέχει το νέο Renault Clio LPG σε κόστος καυσίμου, διακρίνεται και για την πολύ ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά. Το γαλλικό supermini περνά με μαλακό και στιβαρό τρόπο από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ μαζί με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης ενισχύει την άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες. Παράλληλα είναι ξεκούραστο στο ταξίδι, ενώ θα ακολουθήσει ένα γρήγορο τέμπο και σε διαδρομή με στροφές, όπου τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και οι κλίσεις του αμαξώματος είναι απόλυτα λογικές για τον χαρακτήρα και την κατηγορία του αυτοκινήτου.

Get it on Google Play Download on the App Store