H Hyundai ξεκινά τη διάθεση του αναβαθμισμένου Kona Model Year 2025, το οποίο προσφέρει σε ακόμα πιο οικονομικές τιμές από πριν, σε συνδυασμό και με τις εκπτώσεις που ισχύουν για τις εκδόσεις με τον 1.000άρη turbo κινητήρα. Τώρα το 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid εκκινεί από τις 22.990 ευρώ (με την έκπτωση των 1.300 ευρώ), τιμή που είναι χαμηλή για το μεγαλύτερο B-SUV της αγοράς, το οποίο πιο μεγάλο και ευρύχωρο ακόμα και από κάποια C-SUV. Αναλυτικά οι τιμές του νέου Kona MY25 διαμορφώνονται ως εξής:
Έκδοση | Τιμή |
1.0 T-GDI 48V Hybrid 100 PS Premium | 22.990 € |
1.0 T-GDI 48V Hybrid 100 PS Distinctive | 24.790 € |
1.0 T-GDI 48V Hybrid 100 PS N Line | 26.590 € |
1.6 T-GDI 138 PS Premium | 25.290 € |
1.6 T-GDI 138 PS 7DCT Premium | 27.990 € |
1.6 T-GDI 138 PS Distinctive | 26.990 € |
1.6 T-GDI 138 PS 7DCT Distinctive | 29.690 € |
1.6 T-GDI 138 PS N Line | 28.790 € |
1.6 T-GDI 138 PS 7DCT N Line | 31.490 € |
1.6 T-GDI 170 PS 7DCT Distinctive | 31.190 € |
1.6 T-GDI 170 PS 7DCT AWD Distinctive | 34.890 € |
1.6 T-GDI 170 PS 7DCT N Line | 32.690 € |
1.6 T-GDI 170 PS 7DCT AWD N Line | 36.690 € |
1.6 Hybrid 129 PS 6DCT Premium | 31.590 € |
1.6 Hybrid 129 PS 6DCT Distinctive | 33.290 € |
1.6 Hybrid 129 PS 6DCT N Line | 35.290 € |
Αναφορικά με τον εξοπλισμό, από το πρώτο επίπεδο Premium δεν λείπει τίποτα. Μεταξύ άλλων διαθέτει 7 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, πληροφοριακή οθόνη TFT 4,2 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 12,3 ιντσών, πλοήγηση, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition (διζωνικός κλιματισμός στο Hybrid), αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών, ηλεκτρικό χειρόφρενο, υποβραχιόνιο εμπρός, πλήρη LED φώτα με αυτόματη λειτουργία κ.α. Στο επόμενο επίπεδο εξοπλισμού Distinctive προστίθενται πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, διζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη στήριξη για τη μέση του οδηγού, εσωτερικός καθρέφτης αυτόματης σκίασης, διαφορετικές επενδύσεις και 18άρες ζάντες. Το κορυφαίο στην γκάμα N Line διακρίνεται αμέσως για την πιο σπορτίφ εμφάνισή του εξωτερικά (προφυλακτήρες, ζάντες, σπόιλερ) και στο εσωτερικό (επενδύσεις, κόκκινες ραφές).
Αλλαγές έχουν γίνει στους κινητήρες. Ο αρχικός 1.0 T-GDI αποδίδει 100 PS (120 PS πριν), όμως η ροπή των 200 Nm στις 2.000 σ.α.λ. παρέμεινε ως είχε. Σύμφωνα με τη Hyundai, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,5 δλ., η τελική φτάνει τα 169 χλμ./ώρα και η μεικτή κατανάλωση είναι 5,4-5,9 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 123-134 γρ./χλμ. Πιο πάνω βρίσκεται ο 1.600άρης turbo σε δύο εκδοχές. Την αρχική με 138 PS και 250 Nm, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., τελική 194 χλμ./ώρα, κατανάλωση 6,2-6,7 λτ./100 και CO2 141-152 γρ./χλμ. Το πιο δυνατό 1.600άρι συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7DCT κιβώτιο (ή και με τετρακίνηση), αποδίδει 170 PS και 265 Nm, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ., η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 208 χλμ./ώρα, ενώ κατανάλωση και εκπομπές CO2 είναι στα 6,2-6,5 λτ./100 χλμ. και 141-148 γρ./χλμ. αντίστοιχα (το 2WD).
Την γκάμα συμπληρώνει το φουλ υβριδικό Kona 1.6 Hybrid με τη συνδυαστική ισχύ των 129 ίππων και 265 Nm. Διαθέτει ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 93 ίππων και 134 Nm και ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 43,5 PS και 170 Nm που τροφοδοτείται από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία χωρητικότητας 1,32 kWh. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,0 δλ., φτάνει τα 165 χλμ./ώρα τελικής, καταναλώνει 4,5-4,8 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 103-18 γρ./χλμ. CO2.