Τα υβριδικά αυτοκίνητα αποτελούν τη χρυσή τομή μεταξύ των παραδοσιακών θερμικών και των ηλεκτρικών. Ευρέως διαδεδομένα πλέον, σε όλες τις κατηγορίες, με εκτεταμένη παρουσία και στα σουπερμίνι, όπου αγοράζεις μια εξαιρετική πρόταση έναντι 18.450 ευρώ. Ο λόγος, φυσικά, για το νέο Suzuki Swift.
Από την εισαγωγική έκδοση GL, το νέο Suzuki Swift Hybrid διαθέτει πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού σε όλους τους τομείς. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους και όλα τα συστήματα ADAS, όπως αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου και υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας. Πολύ σημαντικό στοιχείο στον εξοπλισμό είναι το νέο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη των 9 ιντσών και την πλοήγηση. Στάνταρ είναι ακόμα η κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, συν όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και air condition με ψηφιακή οθόνη.
Με 1.080 ευρώ παραπάνω (19.530 ευρώ) που στοιχίζει στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού GL+ προστίθενται τα εξής: ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, φιμέ πίσω κρύσταλλα, δερμάτινη επένδυση τιμονιού, περισσότερα ηχεία, ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού και πιο πολλές θύρες USB.
Το νέο Suzuki Swift παρόλο που άλλαξε τελείως σχεδιαστικά, διατήρησε τις κόμπακτ διαστάσεις του προς όφελος και της ευελιξίας. Μάλιστα, με μήκος 3.860 χιλιοστά είναι λίγο κοντύτερο από το προγενέστερο Swift των 3.890 χιλιοστών. Παρόλα αυτά οι χώροι των επιβατών αυξήθηκαν ελαφρώς και δύο άτομα στο πίσω κάθισμα πιο ψηλά του μέσου όρου μπορούν να φιλοξενηθούν δίχως παραχωρήσεις, γιατί υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια και το κεφάλι. Το πορτ μπαγκάζ παρέμεινε στα 265 λίτρα, καλύπτοντας τις καθημερινές ανάγκες και μιας εκδρομή. Επίσης, το εσωτερικό του νέου Swift είναι μοντέρνο, ενώ τα καλής ποιότητας σκληρά πλαστικά δεν αφήνουν κανένα παράπονο από πλευράς συναρμογής και φινιρίσματος. Ευχάριστη νότα αποτελεί η διχρωμία στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών.
Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του νέου Suzuki Swift ανήκει και ο ολοκαίνουργιος 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός υβριδικός κινητήρας. Το 1.2 λτ. μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 82 ίππους (ουσιαστικά είναι 83 PS) και 112 Nm, χαίροντας παράλληλα της συνδρομής 3 ίππων και 60 Nm από το ήπια υβριδικό σύστημα 12V. Τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό είναι η ραφιναρισμένη λειτουργία του μοτέρ και το τράβηγμα από τις πολύ χαμηλές στροφές. Από τις μόλις 1.200 σ.α.λ. διαθέτει επαρκέστατη απόκριση, δίχως να χρειάζεται παρέμβαση από το 5άρι εύχρηστο χειροκίνητο κιβώτιο, συν του ότι «αρπάζει» γρήγορα (0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ.). Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται εύκολα ακόμα και στα 5,2 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 στα 98 γρ./χλμ. μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Πολύ καλά χαρακτηριστικά παρουσιάζει το νέο Suzuki Swift και το δρόμο, όπου διακρίνεται αμέσως και τη βελτιωμένη ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση και τη μείωση του διδύμου θορύβου-τραχύτητας. Οι αναρτήσεις του με το σχετικά σφιχτό σετάρισμα καταφέρνουν και πετυχαίνουν μια ιδανική αναλογία κρατήματος-άνεσης. Το νέο ιαπωνικό supermini (παράγεται στην Ιαπωνία) διακρίνεται και για το διασκεδαστικό του χαρακτήρα, που σημαίνει ότι εκτός από χαμηλή κατανάλωση προσφέρει και ευχάριστη οδική συμπεριφορά – οδηγική αίσθηση. Τα φρένα διακρίνονται σε αίσθηση – απόδοση και το τιμόνι «κόβει» εντυπωσιακά (4,8 μ. κύκλος στροφής), και είναι όσο πρέπει βαρύ.