Διάφορα νέα
Η Citroen είχε μακρόχρονη ιστορία στη μεσαία κατηγορία και πάντοτε διέθετε ξεχωριστά αυτοκίνητα, τα οποία δεν ακολουθούσαν τα κλασικά πρότυπα της εποχής. Ένα από αυτά ήταν και το πολύ δημοφιλές BX που κατασκευάστηκε μεταξύ 1982-1994, σε περισσότερα από 2,3 εκατομμύρια αντίτυπα. Δείτε ακόμα: Πάει με 3 ρόδες το Citroen DS; (+video) Όλα αυτά τα χρόνια […]
Η Hyundai τα τελευταία χρόνια έχει σημειώσει τεράστια πρόοδο σε κάθε επίπεδο και δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα οικονομικά αυτοκίνητα που έβγαζε παλαιότερα. Ωστόσο, μοντέλα όπως το Atos, το Getz και το Accent βρέθηκαν ψηλά στις προτιμήσεις των αγοραστών, προσφέροντας άριστο value for money. Δείτε ακόμα: Τι αυτοκίνητα αγόραζαν οι Έλληνες πριν 20 […]
Στην πορεία της Ford έχουν υπάρξει πολλά γρήγορα μοντέλα, υπό τη σημαία «RS». Δεν ξεχνιούνται τα Sierra RS500 και Escort RS Cosworth, ούτε οι τρεις γενιές Focus RS. Σαν τα παλιά, καλά και λατρεμένα Escort όμως δεν έχει.{loadposition Fordcarcenter} Δείτε ακόμα: Σπάνια Mustang Boss βρέθηκε μετά από 40 χρόνια! Το περισσότερο χειροκρότημα παίρνει το RS1800, […]
Το VW Passat αποτελεί εδώ και δεκαετίες ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας, απευθυνόμενο σε ένα απαιτητικό κοινό που δεν κάνει συμβιβασμούς. Τώρα, στη νέα 8η κατά σειρά γενιά του προσφέρει υψηλές ανέσεις, πολυτέλεια και τεχνολογίες αιχμής. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται το νέο plug-in hybrid Passat GTE, το οποίο συνδυάζει υψηλές επιδόσεις […]
Σήμερα τα περιπολικά supercars δεν είναι κάτι πρωτότυπο. Στην Ελλάδα δεν έχουμε, όμως σε χώρες όπως το Ντουμπάι κάνουν θραύση. Το πλησιέστερο σε εμάς είναι η Ιταλία, που διαθέτει Lamborghini Gallardo για ταχυμεταφορές μοσχευμάτων. Βέβαια, δεν μπορούμε να παραλείψουμε την αξέχαστη εποχή της Ομάδας «Σ»! Ferrari όμως δεν διέθετε. Ούτε καν οι Ιταλοί, παρά μόνο […]
Η Toyota ετοιμάζει την ανανέωση του δημοφιλέστατου Hilux και, όπως φαίνεται, οι πρώτες φωτογραφίες διέρρευσαν στο διαδίκτυο. Ένα blog από το Κουρδιστάν ήταν το πρώτο που έφερε στη δημοσιότητα τις επίμαχες εικόνες, δανειζόμενες τες από το Milele Motors. Οι φωτογραφίες κατά πάσα πιθανότητα προέρχονται από προσπέκτους της Toyota, καθώς αναφέρονται λεπτομερώς μέχρι και τα διαθέσιμα […]
Εδώ και πολλά χρόνια, τα εξοπλιστικά επίπεδα των νέων αυτοκινήτων γίνονται ολοένα πιο πλούσια. Μανιβέλες στα πίσω παράθυρα, σιδερένιες ζάντες και άβαφοι προφυλακτήρες ανήκουν στο παρελθόν, με τις ανέσεις και τις ζάντες αλουμινίου να ακολουθούν αυξητική τάση σε παροχές και διαστάσεις αντίστοιχα. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως έχουν εξαλειφθεί οι βασικές εκδόσεις, όπως αποδεικνύει το […]
Πάνε 16 χρόνια από την τελευταία φορά που είδαμε BMW Compact, καθώς η «κομμένη» 3άρα αντικαταστάθηκε από τη Σειρά 1. Τα σχόλια που συνόδευσαν αμφότερες τις γενιές, που κυκλοφόρησαν για μια 10ετία (1993-2004) ήταν ποικίλα – ειδικά για την εμφάνιση της E46 και το γεγονός πως η E36 ήταν ένα κράμα με την Ε30 (πίσω […]
Τα τελευταία χρόνια, η αυτοκινητοβιομηχανία «χορεύει» στον ρυθμό των εκπομπών ρύπων. Μοντέλα και κινητήρες καταργούνται, καθώς αδυνατούν να ακολουθήσουν τις ολοένα αυστηρότερες νόρμες. Το Ford Focus RS είναι το πιο πρόσφατο θύμα. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ, πόσο ρυπαίνουν τα αυτοκίνητα αυτών που επιβάλλουν τους νόμους; Το περιοδικό Focus δημοσίευσε μια άκρως αποκαλυπτική λίστα, πιστοποιώντας αυτό που […]
Δεν υπάρχει αυτοκίνητο που να έχει σημαδέψει περισσότερο τα νεανικά μας χρόνια, από μια κατάμαυρη Pontiac Trans Am με ένα φως που πηγαινοερχόταν στο εμπρός μέρος και τον χαρακτηριστικό ήχο που συνόδευε την κίνησή του. Και φυσικά, συνοδευόμενη από αυτή εδώ την αξέχαστη εισαγωγή Αν ρίξει κάποιος μια ματιά στα μεταχειρισμένα, θα διαπιστώσει πως οι σωστές ρέπλικες […]
Το Escort Cosworth αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα φετίχ των βενζινοαίματων, όχι μόνο σε σχέση με τα αυτοκίνητα της εποχής, αλλά κυρίως συγκριτικά με τα σημερινά. Αν ρωτάγαμε 10 άτομα, ζήτημα να μας έλεγαν οι 2 πως προτιμούν ένα σύγχρονο μοντέλο σε σχέση με το 90’s rally replica της Ford.{loadposition Fordcarcenter} Έμεινε στην Ιστορία για […]
Ένα από τα hot hatches που έχει υποστεί σωρεία αλλαγών στο πέρασμα των ετών, είναι το Swift. Ξεκίνησε ως 1.300άρι GTi, ανέβηκε στα 1.6 λίτρα ως Sport, υιοθέτησε τo downsizing στην 3η γενιά Sport και στην ανανέωση αυτής, απέκτησε και ήπιο υβριδικό σύστημα. Η διαφορά που κρατάνε άπαντες, βέβαια, είναι αυτή μεταξύ του αρχέγονου GTi […]