H Teoren Motors ανακοίνωσε τις τιμές για όλη την γκάμα κινητήρων και εκδόσεων του ανανεωμένου Renault Clio, το οποίο διατίθεται με τα μηχανικά σύνολα βενζίνης 1.0 TCe 90, βενζίνης/υγραερίου 1.0 TCe 100 LPG, πετρελαίου 1.5 Blue dCi 100 και το 1.6 E-Tech full hybrid 145. Μεταξύ αυτών περισσότερο αγοραστικό ενδιαφέρον αναμένεται να συγκεντρώσει το LPG, γιατί προσφέρεται σε προσιτές τιμές, ενώ συμφέρει εξαιρετικά για το χαμηλό κόστος καυσίμου.
Παρόλη την αναβάθμιση που έχει δεχτεί το ανανεωμένο Clio, οι τιμές του έχουν παραμείνει στα ίδια επίπεδα με πριν, όμως ο στάνταρ εξοπλισμός είναι πλουσιότερος από την πρώτη κιόλας έκδοση Evolution. Συγκεκριμένα το Clio 1.0 TCe 100 LPG Evolution κοστίζει από 21.870 ευρώ και διαθέτει τα εξής στοιχεία:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας
- Αισθητήρες φώτων & βροχής
- Προβολείς LED Pure Vision
- Πίνακα οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7 ιντσών
- Σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών
- Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Air-condition
Στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Evolution Plus η τιμή ανεβαίνει κατά 900 ευρώ (από 22.770 ευρώ). Επιπλέον περιλαμβάνει: κάμερα οπισθοπορείας, κάρτα Renault Hands-free, φιμέ πίσω τζάμια, διακοσμητικά χρωμίου και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η έκδοση Techno με τιμή από 23.860 ευρώ και εξοπλισμό που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα. Μεταξύ άλλων διαθέτει επιπλέον αυτόματο κλιματισμό, ασύρματη φόρτιση κινητού, προφίλ οδήγησης, ατμοσφαιρικό φωτισμό, πίσω φώτα 3D LED, εσωτερικό φωτισμό LED, διαφορετικές επενδύσεις και ζάντες κ.λπ.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, το ανανεωμένο Clio 1.0 TCe 100 LPG κινείται από το γνωστό και αποδοτικό 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο) των 999 κ.εκ. Με το LPG αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. και φτάνει τα 174 χλμ./ώρα τελικής. Οι εκπομπές CO2 είναι 108 γρ./χλμ., ενώ η εργοστασιακή κατανάλωση βρίσκεται στα 7,0 λτ./100 χλμ. Στο προ ανανέωσης Clio LPG είχαμε μετρήσει 9,0 λτ./100 χλμ. LPG, τα οποία τώρα ισοδυναμούν με σχεδόν 7 ευρώ/100 χλμ.
Με την επιλογή της βενζίνης (υπάρχει σχετικός διακόπτης στο ταμπλό) η απόδοση πέφτει ελαφρώς στους 91 ίππους και 160 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ., εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. και κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. (7 λτ./100 χλμ. στη δοκιμή το προ facelift). Να σημειωθεί ακόμα ότι το ρεζερβουάρ του LPG έχει χωρητικότητα 32 λτ. και αυτό της βενζίνης είναι 39 λτ.