H Renault ανακοίνωσε πρόσφατα σημαντικές μειώσεις τιμών της τάξεως των 4.000 ευρώ για τα μικρομεσαία SUV μοντέλα της Arkana και Austral. Μεταξύ αυτών το τύπου κουπέ Arkana διατίθεται σε χαμηλότερες τιμές, οι οποίες ξεκινούν από μόλις 26.680 ευρώ για το 1.3 TCe 140 hp MHEV και από 31.990 ευρώ το 1.3 TCe 160 hp MHEV. Το full hybrid 1.6 E-Tech 145 hp στοιχίζει από 30.990 ευρώ, τιμή χαμηλότερη και με διαφορά από οποιοδήποτε άλλο μικρομεσαίο SUV αυτού του μεγέθους. Συγκεκριμένα με μήκος 4.568 χλστ. τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας και αγγίζει τα μεσαία SUV.
Την κίνηση του δυναμικού σε σχεδιασμό ανανεωμένου Arkana στην έκδοση E-Tech αναλαμβάνει το φουλ υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων. Καρδιά του συστήματος είναι ο 1.600άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 95 ίππων και 148 Nm ροπής. Πλαισιώνεται από ένα ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων και 200 Nm και μια ηλεκτρογεννήτρια 20 hp και 50 Nm. H μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται μέσω ενός κιβωτίου πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) χωρίς συμπλέκτη, ενώ σε λειτουργία αμιγώς ηλεκτροκίνησης φτάνει μέχρι τα 75 χλμ./ώρα.
Στην πράξη το Arkana E-Tech διανύει εκατοντάδες μέτρα σε χαμηλές ταχύτητες πόλης με τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, που αντλείται από την μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,2 kWh. Έτσι επιτυγχάνεται σημαντική εξοικονόμηση βενζίνης με τη συνδρομή και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα που επαναφορτίζει την μπαταρία και ακόμα πιο έντονα με την επιλογή « «B» (Brake) από τον επιλογέα των ταχυτήτων. Σε πραγματικές συνθήκες ο οδηγός μπορεί να πετύχει μεικτή κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 105-111 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας. Επίσης, το υβριδικό σύνολο εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ.
Ο οδηγός του Arkana E-Tech, εκτός από τη χαμηλή κατανάλωση βενζίνης, απολαμβάνει και μια ισορροπημένη οδική συμπεριφορά. Το γεροδεμένο του πλαίσιο μαζί με τις ιδανικά ρυθμισμένες αναρτήσεις παρέχουν ένα κατάλληλο ταίριασμα μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Το πληθωρικό μικρομεσαίο κουπέ SUV περνά τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων με στιβαρό τρόπο, δίχως να ταλαιπωρεί τους επιβάτες του. Παράλληλα είναι ιδιαίτερα ευθύβολο στους αυτοκινητόδρομους, ενώ στις στροφές οι μικρές κλίσεις του αμαξώματος και η αρκετή πρόσφυση κρύβουν εν μέρει τον αυξημένο του όγκο και τα 1.435 κιλά του. Παρότι δεν είναι φτιαγμένο για off roading, τα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος εξασφαλίζουν άνετο πέρασμα από χωματόδρομους.
Ένα ακόμα βασικό αβαντάζ του γαλλικού SUV, είναι η ευρυχωρία που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες του. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας διαθέτει αρκετό ωφέλιμο πλάτος και αέρα για τα πόδια και για το κεφάλι, παρά την έντονη κλίση της οροφής, η οποία μειώνει μόνο την ορατότητα προς τα πίσω. Μεγάλο, τετραγωνισμένο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο είναι το πορτ μπαγκάζ των 480 λίτρων. Επιπρόσθετα το εσωτερικό του είναι πολύ καλής ποιότητας και πλήρως εξοπλισμένο σε όλα τα επίπεδα. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προβολείς LED, πίνακα οργάνων 7 ιντσών, infotainment με οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες φωτός και βροχής, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και πολλά ακόμη.