Η Kia διαθέτει μια μεγάλη γκάμα από SUV και Crossover μοντέλα, που είναι σε θέση να καλύψουν ένα ευρύ αγοραστικό κοινό. Στη βάση τοποθετείται το μικρότερο Stonic, το οποίο προσφέρεται σε άκρως ελκυστικές τιμές, από τις πιο συμφέρουσες στην πρώτη σε πωλήσεις κατηγορία στην Ελλάδα, αυτή των μικρών SUV.
Το Kia Stonic Model Year 2024 ξεκινάει από 18.540 ευρώ στην εισαγωγική έκδοση GL Inmotion με τον κινητήρα 1.2 MPi 84 PS, τιμή χαμηλότερη μεταξύ όλων των B-SUV. Με τον 1.0 T-GDI 100 PS κινητήρα εκκινεί από τις 20.040 ευρώ, τιμή που είναι και πάλι η πιο χαμηλή στα μικρά SUV με turbo μηχανικό σύνολο. Ωστόσο, το Stonic MY24 αφορά περιορισμένο απόθεμα, γιατί έχει ανακοινωθεί η διάθεση του Stonic Model Year 2025 με πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό, σε άκρως ανταγωνιστικές και πάλι τιμές. Συγκεκριμένα το 1.2 MPi 79 PS GL Inmotion εκκινεί από τις 19.590 ευρώ και το 1.0 T-GDI 100 PS από 21.190 ευρώ. Επιπρόσθετα κάθε έκδοση του Stonic (ανεξαρτήτως Model Year) συνοδεύεται με 5 χρόνια δωρεάν service και τα 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης.
Το νέο Kia Stonic MY25 εφοδιάζεται στάνταρ πλέον με πολλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Πρόκειται για την αυτόματη έκτακτη πέδηση για την αποφυγή εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτοκίνητα, δίκυκλα και πεζούς, την υποβοήθηση διατήρησης ασφαλούς απόστασης από το προπορευόμενο όχημα και διατήρηση πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, το σύστημα προειδοποίησης απόσπασης προσοχής οδηγού, το σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας και την αυτόματη εναλλαγή φώτων από την υψηλή στην μεσαία σκάλα και αντίστροφα. Στάνταρ είναι ακόμα η εργοστασιακή πλοήγηση και το σύστημα τηλεματικής Kia Connect με προηγμένες δυνατότητες ελέγχου σημαντικών λειτουργιών του οχήματος εξ αποστάσεως μέσω smartphone και πληροφόρηση για σημαντικά στοιχεία της διαδρομής σε πραγματικό χρόνο.
Εκτός από όλα τα παραπάνω, στο βασικό εξοπλισμό του Stonic GL Inmotion ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι, οθόνη αφής 8 ιντσών με σύνδεση με smartphone μέσω Android Auto ή Apple CarPlay, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω κ.λπ. Με λίγα δεν του λείπει απολύτως τίποτα σε συστήματα ασφαλείας, ανέσεων και συνδεσιμότητας, από την εισαγωγική του έκδοση.
Αναφορικά με τους κινητήρες, ο «παραδοσιακός» ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 1.2 λτ. MPi με του 84 ίππους (ή 79 PS στο MY25), είναι σε θέση να καλύψει τις αστικές κατά βάση μετακινήσεις. Συνεργάζεται με ένα πυκνής κλιμάκωσης 5τάχυτο κιβώτιο, το οποίο ενισχύει την ελαστικότητα και την απόκριση στις συνεχόμενες αυξομειώσεις ρυθμών στην πόλη. Ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo με τα 100 άλογα και τα 172 Nm είναι ιδανικός για όλες τις συνθήκες, όπως και για ταξίδια, όπου η περισσότερη δύναμη «απλώνεται» καλύτερα με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή το αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη 7DCT.