Η 4η κατά σειρά γενιά του Clio κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με την πολύ ελκυστική και δυναμική εξωτερική εμφάνιση. Πολύ μοντέρνο παρουσιάζεται και το εσωτερικό του σε σχεδίαση και διάκοσμο, ενώ σε επίπεδο ποιότητας το αναβαθμίζει το μαλακό πλαστικό που υπάρχει στο ταμπλό των πιο ακριβών εκδόσεων. Ικανοποιητικοί με την σειρά τους παρουσιάζονται οι χώροι για τους επιβάτες και κυρίως για τις αποσκευές, αφού τα 300 λίτρα το τοποθετούν στο άνω άκρο της κατηγορίας.
Η ανάρτηση είναι πλέον πιο σφιχτή από ότι μας έχει συνηθίσει η Renault από τις προηγούμενες γενιές του Clio, όμως εκείνη αφενός δεν χάνει σε απορροφητικότητα και αφετέρου προσθέτει πόντους στην ακρίβεια κατά την σβέλτη οδήγηση του νέου Clio. Και μπορεί μεν αυτή η έκδοση να μην είναι σε θέση να χαρακτηριστεί σπορτίφ, δεν παύει όμως να προσφέρει ευχάριστη αίσθηση στον οδηγό του, ο οποίος θα κινηθεί σβέλτα και φυσικά με ασφάλεια. Το σύστημα διεύθυνσης έχει μέτρια αίσθηση αλλά είναι άμεσο. Ο 0.9 TCe κινητήρας διαθέτει αρκετό νεύρο, καλή απόκριση από χαμηλά και είναι και ελαστικός χάρη και στην πολύ καλή διάταξη του 5τάχυτου κιβωτίου (διαβάστε εδώ τη δοκιμή).
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 4 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, air condition και ράδιο CD.
Τιμή από: 14.890 ευρώ, Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 94,5 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Έκδοση | 0.9 Tce 90 PS |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 898 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 90/5.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 140/2.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 182 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,7 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 105 |