Η Skoda παρουσίασε μια εναλλακτική οπτική στα πλάνα της για το WRC, ντύνοντας το Enyaq RS σε αγωνιστική περιβολή και δίνοντας στο Fabia RS Rally2 έναν μεγαλύτερο, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικό, αδελφό.
Το Enyaq RS Race φοράει ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικούς προφυλακτήρες και χαμηλωμένη ανάρτηση, σε συνδυασμό με μεγαλύτερους τροχούς και την ανάλογη φροντίδα στο αμάξωμα. Το τελικό αποτέλεσμα μοιάζει έτοιμο για να κατέβει σε ειδικές διαδρομές, με την επισήμανση πως οι ζάντες θα πρέπει να κατέβουν σε διάσταση (18 ίντσες βάσει τωρινών κανονισμών). Η αγωνιστική εκδοχή του κορυφαίου Enyaq μπορεί να φαίνεται σχεδιαστική σπουδή ή πρωτότυπο, αλλά οι Τσέχοι έχουν πολύ μεγαλύτερα σχέδια για αυτό.
«Το Enyaq RS Race δεν είναι μια σχεδιαστική μελέτη που θα παραμείνει στα χαρτιά. Θα εξελιχτεί σε κανονικότατο, πραγματικό αυτοκίνητο», διαβεβαιώνει ο Daniel Petr, επικεφαλής σχεδίασης της Skoda. «Θα είναι χαμηλότερο, φαρδύτερο, ελαφρύτερο και κυριότερα, πιο δυναμικό. Έτσι, ήταν ξεκάθαρο από την αρχή ότι η σχεδίαση έπρεπε να είναι επιθετική με ισχυρό αγωνιστικό DNA». Πού θα πάει ένα ενδεχόμενο αγωνιστικό Enyaq στα ράλλυ; Εδώ οι εικασίες, μιας και η Skoda δεν δίνει λεπτομέρειες, δίνουν και παίρνουν.
Για να «παίξει» στο WRC, στην κατηγορία Rally1, εξαιρετικά απίθανο. Αν η Skoda Motorsport πάρει την απόφαση να ανέβει σκαλί από τα Rally2, δεδομένα θα το κάνει με το Fabia (που ούτως ή άλλως, είναι και κυρίαρχο στη δεύτερη τη τάξει βαθμίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος). Άρα πόθεν προορίζεται το Enyaq RS Race; Καταρχάς δεν αποκλείεται μελλοντικά να προστεθεί κατηγορία ηλεκτρικών στο WRC, οπότε να το πρώτο σενάριο. Το δεύτερο, και πιο βάσιμο, θέλει τη Skoda να κατεβαίνει με το Enyaq στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross, όπου ήδη συμμετέχουν EVs με διπλούς ηλεκτροκινητήρες και μέγιστη απόδοση 680 ίππων/880 Nm.