Η νέα Koenigsegg Regera βασίζεται πάνω στο περσινό ομώνυμο πρωτότυπο της φίρμας, ενώ την κίνησή της αναλαμβάνει ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα που φορτίζει και από πρίζα, με V8 biturbo βενζινοκινητήρα και 3 ηλεκτροκινητήρες. Το σύστημα αυτό διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα μετάδοσης της ισχύος, χωρίς συμπλέκτη, αλλά και χωρίς παραδοσιακό κιβώτιο, που χρησιμοποιεί έναν ειδικό υδραυλικό μηχανισμό για να μεταφέρει τη διαθέσιμη ροπή στους τροχούς.
Η βάρους 1.590 κιλών Regera αποδίδει πάνω από 1.500 ίππους ισχύος και πάνω από 2.000 Nm ροπής. Τα νούμερα των επιδόσεών της πραγματικά ζαλίζουν, αφού τα 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 2,8 δλ., τα 0-200 σε 6,6 δλ. και τα 0-300 χλμ./ώρα μόνο σε 10,9 δλ. Μάλιστα, η Koenigsegg υπολογίζει ότι η Regera μπορεί να κάνει το 0-400 χλμ./ώρα στον εκπληκτικό χρόνο των 20 δλ., ενώ η ρεπρίζ 150-250 χλμ./ώρα απαιτεί μόνο 3,9 δλ.
Μάλιστα, παρά όλα τα παραπάνω εξωπραγματικά νούμερα, η Koenigsegg υπόσχεται ότι η Regera σε χαλαρούς, καθημερινούς ρυθμούς θα προσφέρει στον ιδιοκτήτη της έναν άκρως εκλεπτυσμένο χαρακτήρα, με έμφαση στην άνεση. Για αυτό το λόγο άλλωστε στο εσωτερικό της μπορεί να βρει κανείς μια σειρά από ανέσεις, όπως ηλεκτρικά και θερμαινόμενα καθίσματα, παροχή Wi-Fi, κάμερες εμπρός-πίσω, αλλά και στάνταρ σύστημα πολυμέσων με AppleCarPlay.
Ύστερα από όλα τα παραπάνω, η Koenigsegg ανακοινώνει ότι η νέα Regera θα ξεκινήσει πολύ σύντομα τη διάθεσή της, με τις πρώτες παραγγελίες να παραδίδονται στα τέλη του έτους, χωρίς προς το παρόν να ανακοινώνεται η τιμή του μοναδικού αυτού αυτοκινήτου.