Οι τιμές του νέου Ford Puma Gen-E

Η Ford αποκάλυψε χθες το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E, το οποίο είναι διαθέσιμο για παραγγελία από σήμερα, με τις παραδόσεις του να προγραμματίζονται στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2025. Η ελληνική αντιπροσωπεία της Ford ανακοίνωσε παράλληλα τις τιμές και εκδόσεις του, με το αρχικό μοντέλο να ξεκινά από τις 25.900 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης των 8.808 ευρώ και του οφέλους Ford  των 1.698 ευρώ.

Η τιμή αυτή αφορά την έκδοση Style με εξοπλισμό που περιλαμβάνει όλα τα γνωστά συστήματα ασφαλείας και ανέσεων, συν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών, κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών με πλοήγηση και ασύρματη σύνδεση Apple Car Play & Android Auto, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, προβολείς πλήρως LED, ασύρματη φόρτιση smartphone κ.λπ. Επόμενη έκδοση είναι η Premium με τιμή από 27.944 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης των 9.000 ευρώ και του οφέλους Ford των 1.698 ευρώ. Επιπρόσθετα του Style διαθέτει 18άρες ζάντες αλουμινίου, Matrix- LED, ημιδερμάτινη επένδυση καθισμάτων, Ηχοσύστημα B&O (10 ηχεία, 575 Watt) και ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών.

Το νέο Ford Puma Gen-E εφοδιάζεται με ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα ισχύος 168 ίππων και 290 Nm ροπής, ο οποίος επιταχύνει το μικρό SUV των 4.214 χλστ. μήκους και βάρους 1.563 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 160 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση ανέρχεται σε μόλις 13,1 kWh/100 χλμ., με την αυτονομία να φτάνει έως τα 376 χλμ. σε μεικτή χρήση ή 523 χλμ. στην πόλη. Με τη χρήση ταχυφορτιστή, η φόρτιση από το 10% στο 80% διαρκεί περίπου 23 λεπτά. Η δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ (one-pedal driving) καθιστά ακόμα πιο άνετη την οδήγηση στην πόλη, ανεξάρτητα από το προφίλ οδήγησης (τέσσερα στο σύνολο) που έχει επιλέξει ο οδηγός.

Εξωτερικά το νέο Puma Gen-E διαφέρει μπροστά από τον σχεδιασμό της μάσκας στα πρότυπα της ηλεκτρικής Ford Mustang Mach-E. Επίσης, η σπορ πίσω αεροτομή και τα μοναδικά σχέδια των ζαντών αλουμινίου ενισχύουν την ηλεκτρική αύρα και αίσθηση και συμβάλλουν στην καλύτερη αεροδυναμική απόδοση του νέου Puma Ge-E. Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι μεγάλες οθόνες του πίνακα οργάνων και του infotainment. Tο Puma Gen-E αξιοποιεί ακόμα περισσότερο το διαθέσιμο χώρο, χάρη στο συμπαγές σύστημα ηλεκτροκίνησης. Έτσι, ο ήδη καινοτόμος αποθηκευτικός χώρος MegaBox στο πορτμπαγκάζ του Puma έχει μετατραπεί σε GigaBox, εξασφαλίζοντας συνολική χωρητικότητα για την μεταφορά αποσκευών έως και 574 λίτρα σε 5θέσια διαμόρφωση (φορτωμένο μέχρι την οροφή) – δηλαδή περισσότερα από όσα είναι σε θέση να προσφέρουν σήμερα μεγαλύτερα SUV. Στο εμπρός μέρος, ένα frunk με χωρητικότητα 43 λίτρων αξιοποιεί ιδανικά τον χώρο που θα καταλάμβανε ο βενζινοκινητήρας, καθιστώντας τον ιδανικό για την αποθήκευση αξεσουάρ, τα οποία είναι προσβάσιμα ακόμα και όταν ο χώρος αποσκευών στο πίσω μέρος είναι γεμάτος.

Get it on Google Play Download on the App Store