Καθόλου καλά δεν πήγε το 2024 για την Taycan στο μέτωπο των πωλήσεων, καθώς η πρώτη ηλεκτρική Porsche όχι μόνο είδε τα ποσοστά της να μειώνονται σχεδόν στο μισό, αλλά παράλληλα έμεινε στην εμπορική σκιά όλων των βενζινοκίνητων Porsche – και εννοείται, της 911.
Παγκοσμίως, τη χρονιά που μας άφησε πουλήθηκαν 20.836 Taycan. Αριθμός κατά 49% μειωμένος σε σχέση με το 2023 και κυριότερα, δεύτερος μικρότερος στη γκάμα της Porsche. Μόνο η Macan EV έλκυσε λιγότερους αγοραστές, με μόνο 18.278 ταξινομήσεις. Ο κόσμος δεν δείχνει αγάπη στις ηλεκτρικές Porsche, όπως αποτυπώνουν οι 64.517 πωλήσεις που σημείωσε η θερμική Macan (η οποία πλέον δεν διατίθεται). Ακόμα καλύτερα φαίνεται μέσω της σύγκρισης στη ζήτηση Taycan-911, όπου η 992 «εξαφανίζει» την EV συγγενή της.
Η 911 κυκλοφόρησε σε 50.941 αντίτυπα πέρσι (+2%), πουλώντας τα υπερδιπλάσια από την Taycan! Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό πως η ηλεκτρική limo/station wagon/crossover μη SUV πρόταση του Τσουφενχάουζεν έμεινε πίσω ακόμα και από τις Boxster/Cayman, οι οποίες από το καλοκαίρι είχαν χάσει αρκετές επιλογές κινητήρα από τη γκάμα, εν αναμονή του EV διαδόχου που αναμένεται το 2025. Οι 718 κατάφεραν να μπουν σε 23.670 νέα γκαράζ, αυξάνοντας τις επιδόσεις τους κατά 15% και ξεπερνώντας με σχετική άνεση (κοντά 3.000 αντίτυπα απόσταση) όλες τις εκδόσεις Taycan (σεντάν, GTS και Cross Turismo).
Σε άλλα νέα, η Cayenne παραμένει ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στην εμπορικότητα των Porsche. Το μεγάλο SUV από τη Στουτγκάρδη έφτασε εξαψήφια νούμερα (102.889 μονάδες, +18%), αθροίζοντας σχεδόν τις συνδυαστικές πωλήσεις των 911, Taycan, Macan EV και Boxster/Cayman (113.725 αντίτυπα). Η Panamera, τέλος, για λίγο δεν έφτασε τα 30.000 κομμάτια (29.587), καταγράφοντας κάμψη 13%.