Η παραγωγή του VW Golf μετακομίζει στο Μεξικό

Το εμβληματικό χάτσμπακ της VW ακολουθεί τα χνάρια του Beetle και μετακομίζει στο Μεξικό, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε μια τεράστια αναδιάρθρωση που θα στοιχίσει 35.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία έως το 2030.

Ο κολοσσός από το Βόλφσμπουργκ ανακοίνωσε ότι ήρθε σε συμφωνία με τα εργατικά συνδικάτα για δραστικά απαραίτητες αλλαγές, προκειμένου να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη παγκόσμια αγορά. Το πακέτο μέτρων θα μειώσει τελικά την εγχώρια παραγωγική δυναμικότητα της VW κατά περίπου 735.000 μονάδες, αλλά θα εξοικονομήσει το εντυπωσιακό ποσό των 15 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως μεσοπρόθεσμα. Μόνο η μείωση του εργατικού κόστους θα γλυτώσει από τη VW 1,5 δισ., ενώ το πρόγραμμα με την ονομασία «Zukunft Volkswagen» («μελλοντική VW») θα εξοικονομεί 4 δισ. ετησίως. Το εν λόγω πακέτο μέτρων περιλαμβάνει το κλείσιμο του «Διαφανούς Εργοστασίου» (λόγω των τεράστιων γυάλινων επιφανειών) στη Δρέσδη, που παλιότερα  φιλοξενούσε τη συναρμολόγηση των VW Phaeton και Bentley Flying Spur, ενώ μέχρι πρότινος είχε το e-Golf και τα ID.3/Cupra Born.

Στο πλαίσιο αυτής της αναδιάρθρωσης, τα ID.3 και Cupra Born θα μεταφερθούν στο Βόλφσμπουργκ, ενώ από εκεί το Golf θα κάνουν το ταξίδι για το εργοστάσιο της VW στην Πουέμπλα, στο Μεξικό. Το μέλλον του εργοστασίου στην ιστορική έδρα της «ΦαουΒε» θα εξασφαλιστεί περαιτέρω στο τέλος της δεκαετίας, σύμφωνα με τους Γερμανούς, με την εισαγωγή του επόμενου ηλεκτρικού Golf και ενός άλλου νέου μοντέλου, που βασίζεται στη μελλοντική ηλεκτρική πλατφόρμα SSP, λέει η εταιρεία.

Σε ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε λίγο πριν τα Χριστούγεννα, η VW ανέφερε χαρακτηριστικό: «Σε εταιρικό επίπεδο, η φίρμα και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων συμφώνησαν να ευθυγραμμίσουν εκ νέου τις παραγωγικές δυνατότητες των γερμανικών εργοστασίων της VW με νέες δομές και τεχνολογίες, ώστε να διασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητα όλων των μονάδων. Για το σκοπό αυτό, η παραγωγική δυναμική στη Γερμανία θα μειωθεί κατά 734.000 μονάδες. Η εταιρεία ανταποκρίνεται έτσι στη φθίνουσα αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη και στον ολοένα εντονότερο ανταγωνισμό, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί τις θεμελιώδεις απαιτήσεις για συνεχή εμπορικά βιώσιμη παραγωγή στην έδρα της».

Get it on Google Play Download on the App Store