Τα αυτοκίνητα με υβριδική τεχνολογία συνεχώς πληθαίνουν και προτιμώνται από όσους ψάχνουν για ένα καινούργιο αυτοκίνητο, γεγονός που αποδεικνύεται και από τα νούμερα των ταξινομήσεων. Στην Ελλάδα, από τον Ιανουάριο έως το Νοέμβριο του 2024 το μερίδιο των Hybrid μοντέλων (χωρίς τα Plug-in Hybrid) έχει φτάσει το 42% επί του συνόλου της αγοράς, ενώ στην Ε.Ε βρέθηκε στο 30,4% (Ιαν.-Οκτ).
Μεταξύ των υβριδικών αυτοκινήτων ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνουν εκείνα που μπορούν να κινηθούν και αμιγώς ηλεκτρικά για έστω μικρές αποστάσεις σε αστικές συνθήκες κίνησης, δεδομένου ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα διανύονται στις πόλεις. Οπότε ένα μικρό αυτοκίνητο με τέτοια τεχνολογία είναι ιδανικό, πόσο δε μάλλον όταν ταιριάζει ένα αποδοτικό κινητήρα με μια προσιτή τιμή για όλους. Συνδυασμό που προσφέρει ιδανικά ο… πιο καλός ο μαθητής στων υβριδικών την τάξη, που δεν είναι άλλος από το νέο MG3 Hybrid+.
Η MG μελέτησε τις ανάγκες των ευρωπαίων οδηγών και εξέλιξε ένα αυτοκίνητο που τοποθετείται στην καρδιά της αγοράς (supermini) με full hybrid μηχανικό σύνολο και μάλιστα με συνδυαστική απόδοση που είναι η υψηλότερη και με διαφορά στην κατηγορία -και όχι μόνο. Από τη μια πλευρά εξασφαλίζει δυναμικές επιδόσεις, ενώ από την άλλη επιτυγχάνει πολύ χαμηλή κατανάλωση και είναι πολύ άνετο στην οδήγηση. Στην Ελλάδα το MG3 Hybrid+ κατέκτησε τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» και έλαβε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει.
Με τιμή που ξεκινά από μόνο 19.950 ευρώ, φουλ εξοπλισμένο, με συνδυαστική απόδοση 195 ίππων και με τριπλή φροντίδα «Triple 7» (εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών, 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο και 7 χρόνια οδικής βοήθειας), το MG3 Hybrid+ καλύπτει τον πελάτη σε όλους τους τομείς. Από την πρώτη έκδοση εξοπλισμού Excite διαθέτει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας φώτων, οθόνη infotainment 10,25 ιντσών, πλοήγηση, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και κάμερα οπισθοπορείας.
Το MG3 Hybrid+ τοποθετείται στο άνω άκρο των μικρών χάτσμπακ και σε διαστάσεις, αφού με μήκος 4.113 χλστ. είναι το πιο μακρύ μοντέλο της κατηγορίας, ενώ παράλληλα έχει αρκετό πλάτος (1.797 χλστ.), ύψος (1.502 χλστ.) και μεταξόνιο (2.570 χλστ.). Όπως αναφέραμε παραπάνω, την κίνησή του αναλαμβάνει το φουλ υβριδικό σύνολο των 195 ίππων. Ένας ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος 1.5 λτ. βενζινοκινητήρας κύκλου Atkinson 102 ίππων και 128 Nm ροπής, συνεργάζεται ιδανικά με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων και 250 Nm. Η μετάδοση γίνεται μέσω του 3τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και η μεγάλης χωρητικότητας -για full hybrid- αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh τροφοδοτεί με ρεύμα το ηλεκτρομοτέρ. Στην αστική κίνηση το MG3 Hybrid+ διανύει αρκετές αποστάσεις συνολικά με μόνο το ρεύμα, με αποτέλεσμα η κατανάλωση βενζίνης να πέφτει κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ.
Αν πάλι ο οδηγός επιθυμήσει πλήρη επιτάχυνση, τότε ο συνδυασμός βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζει ένα γρήγορο 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ., ενώ το 80-120 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 5,0 δλ. Σε μεικτές πραγματικές συνθήκες και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή στο γκάζι, το MG3 Hybrid+ καίει 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 100 γρ./χλμ. CO2, που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας. Παράλληλα ο οδηγός και οι επιβάτες απολαμβάνουν τα πολύ καλά επίπεδα άνεσης που παρέχει, τόσο από τις αναρτήσεις που «εξαφανίζουν» την πληθώρα των ανωμαλιών των δρόμων, όσο και από το χαμηλό θόρυβο που εισέρχεται στο εσωτερικό από τον κινητήρα και την κύλιση του αυτοκινήτου.