Έρχεται το τέλος για το μοναδικό κάμπριο VW

H VW δεν έχει παρουσιάσει πολλά κάμπριο στην πορεία της. Οι Cabriolet παραλλαγές του Golf είναι οι πιο διαχρονικές, το Eos η πιο επιτυχημένη της πρόταση στη χώρα μας. Σε αρκετούς διαφεύγει της προσοχής, αλλά «ξεσκούφωτο» VW προσφέρεται ακόμα. Πολύ επιτυχημένο, αναλογικά με τον ανταγωνισμό και το εμπορικό μέγεθος της κατηγορίας, αλλά σε λίγα χρόνια θα μας αφήσει και αυτό.

Ο λόγος φυσικά για το T-Roc Cabriolet, που και το 2024 αποτέλεσε το πιο καλοπουλημένο κάμπριο της Ευρώπης ξεπερνώντας το Mazda MX-5. Όλα τα ωραία, όμως, κάποτε τελειώνουν. Το Βόλφσμπουργκ ξεκίνησε την αντίστροφη μέτρηση για το τέλος παραγωγής του T-Roc Cabriolet, αν και ακόμα έχουν μπροστά τους χρόνο όσοι θέλουν να το αποκτήσουν. Στα μέσα του 2027 τοποθετείται η απόσυρσή του, κάτι που σημαίνει ότι σίγουρα η επόμενη γενιά T-Roc δεν θα έχει καλοκαιρινό παράγωγο. Βάσει χρονοδιαγράμματος πάντως, είναι πολύ πιθανό να παρουσιαστεί το T-Roc MK2 (εντός του 2026 το περιμένουμε, το αργότερο αρχές του 2027) και να συνεχίσει να διατίθεται το σημερινό Cabriolet.

Χάριν ιστορίας, να αναφέρουμε πως το T-Roc Cabriolet διατηρεί συγγενικές σχέσεις με την Porsche. Από την μονάδα παραγωγής στο Osnabruck, της Κάτω Σαξονίας, παλαιότερα κατασκευάζονταν τα Golf Cabriolet και XL1. Σήμερα λαμβάνει χώρα η συναρμολόγηση ενός από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, μαζί μέχρι πρότινος με την Porsche Cayman. Η κατάργηση του κεντρομήχανου sportscar άφησε μόνο του το T-Roc Cabriolet στη γραμμή συναρμολόγησης, αλλά η συγγένεια δεν παύει να υφίσταται και να του προσδίδει πόντους ιδιαιτερότητας.

Get it on Google Play Download on the App Store