Οι BMW M δεν πάνε απλά καλά στις πωλήσεις. Έχουν κάνει συνήθειο την κατάρριψη ρεκόρ, εδώ και 13 συνεχόμενα χρόνια! Το 2024 είναι η τελευταία προσθήκη στη συλλογή, θέτοντας εμπορικά στάνταρ όλων των εποχών για το τμήμα «ειδικών αποστολών» των Βαυαρών.
Το 2023 σηματοδότησε την πρώτη χρονιά που το M GmbH πέρασε το φράγμα των 200.000 μονάδων, πουλώντας 202.530 αυτοκίνητα. Το ’24 βελτίωσε αυτή την επίδοση κατά 2,0%, φτάνοντας τις 206.582 μονάδες και καταλαμβάνοντας σχεδόν το 10% των συνολικών πωλήσεων BMW (9,4%). Μάλιστα, αυτό ήταν το 13ο διαδοχικό έτος που οι ταξινομήσεις BMW M σημείωσαν αύξηση, σε ένα από τα μακροβιότερα σερί βελτίωσης που έχουν καταγραφεί ποτέ στην αυτοκίνηση! Οι επιδόσεις αυτές, πάντως, δεν καταγράφονται αποκλειστικά μόνο από τα καθαρόαιμα μοντέλα του Μ Division, δηλαδή τις M2, M3, M4 κλπ. Στο σύνολο υπολογίζονται και οι διάφορες M Performance εκδόσεις, στο στυλ των M340i, X7 M60i και i4 M50. Μάλιστα η αναλογία είναι συντριπτικά υπέρ των δεύτερων, με υπερδιπλάσιες ταξινομήσεις (66.805 οι BMW M, 139.777 οι BMW M Performance).
Αυτό το «παραθυράκι» δίνει κιόλας την πρωτιά σε ηλεκτρικό μοντέλο, συγκεκριμένα την i4 M50. Η πρώτη EV BMW M αναδείχτηκε ως η πιο καλοπουλημένη, δίχως όμως η φίρμα από το Μόναχο να αποκαλύπτει νούμερα. Αυτό που αναφέρει περήφανα, είναι η μεγάλη άνοδος στη ζήτηση της M2 (+64%) και της M3 Touring (+57%), που κατέλαβαν αντίστοιχα την πρώτη και δεύτερη θέση στις αμιγώς Μ προτάσεις, οι οποίες είδαν τα ποσοστά τους να ανεβαίνουν κατά 8%. Η κατάσταση αναμένεται να γίνει ακόμα καλύτερη το 2025, καθώς θα είναι η πρώτη χρονιά πλήρους διάθεσης των νέων M5 και M5 Touring. Συνεπώς, οι Βαυαροί έχουν κάθε λόγο να περιμένουν άλλη μια χρονιά-ρεκόρ, με το στόχο να τοποθετείται στο φράγμα των 210.000 μονάδων.