Ανώτερα υβριδικά SUV κάτω από 24.000 ευρώ

Πάνω από το 50% των καινούργιων αυτοκινήτων που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα το 2024 προέρχονταν από τις κατηγορίες των μικρών και μικρομεσαίων SUV, ενώ πολλά από αυτά ήταν υβριδικά βενζίνης. Γεγονός που δείχνει ξεκάθαρα πως το αγοραστικό κοινό θέλει να συνδυάζει την πρακτικότητα και τους χώρους σε κόμπακτ ή λίγο μεγαλύτερες διαστάσεις με μειωμένες απαιτήσεις σε καύσιμο. Αν σε αυτά τα χαρακτηριστικά προστεθεί μια προσιτή τιμή με δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τότε το όλο «πακέτο» γίνεται πιο δελεαστικό. Αυτά και πολλά ακόμα γνωρίσματα διαθέτουν το νέο MG ZS Max Hybrid+ 197 PS και το Peugeot 2008 1.2 Hybrid e-DCS6 136 PS που σας παρουσιάζουμε παρακάτω.

MG ZS Max Hybrid+ 197 PS

Ο νέος εκπρόσωπος της MG στα μικρομεσαία SUV, το ZS Max Hybrid+ ανατρέπει δεδομένα, γιατί προσφέρει το πιο αποδοτικό υβριδικό σύστημα στη χαμηλότερη τιμή. Συγκεκριμένα εκκινεί από μόνο 23.550 ευρώ και διαθέτει συνδυαστική απόδοση 197 ίππων με κατανάλωση χαμηλότερη ακόμα και από 1.000άρια μίνι μοντέλα. To σύστημα Hybrid+ συνθέτουν ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 250 Nm, ο 1.5 λτ. βενζινοκινητήρας  κύκλου Atkinson με απόδοση 102 PS και 128 Nm, το κιβώτιο ταχυτήτων 3 σχέσεων και η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία με τη χωρητικότητα των 1,83 kWh. Το MG ZS Max Hybrid+ επιταχύνει ταχύτατα από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ.) και εν κινήσει, ενώ η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση βρίσκεται στα 5 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση έως τα 87 χλμ./ώρα μαζί με την επιλογή της πιο έντονης ανάκτησης ενέργειας θυμίζουν πάρα πολύ αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μόνο που το MG ZS Max Hybrid+ δεν χρειάζεται φόρτιση. Επίσης είναι πολύ ξεκούραστο στην οδήγηση, ενώ ακόμα και όταν πιεστεί σε διαδρομές με στροφές εμφανίζει ήπιες και ουδέτερες αντιδράσεις.

Το νέο MG ZS Max Hybrid+ παρουσιάζεται πλήρως ανανεωμένο και σχεδιαστικά με το πιο μεγάλο αμάξωμα μήκους 4.430 χλστ., πλάτους 1.818 χλστ., ύψους 1.635 χλστ. και με μεταξόνιο 2.610 χλστ. Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό του, όπου σε πολλές επιφάνειες έχει γίνει χρήση μαλακών σε υφή υλικών, ενώ η γεροδεμένη συναρμογή ενισχύει την στιβαρότητα της κατασκευής. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκουν οι άνετοι χώροι για τις μετακινήσεις έως 5 επιβατών, καθώς και το πορτ μπαγκάζ των 443 λίτρων. Σχετικά με τον εξοπλισμό, από την αρχική έκδοση Excite των 23.550 ευρώ περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρησης λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, infotainment 10,25 ιντσών, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αισθητήρα φωτός και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις.

Peugeot 2008 1.2 Hybrid e-DCS6 136 PS

Η Peugeot κάνει σημαντικά πιο προσιτό το μικρό υβριδικό SUV 2008, μέσω της τρέχουσας προσφοράς «Peugeot Hybrid Days». Το 2008 με τον κινητήρα 1.2 Hybrid των 136 ίππων και το αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 διατίθεται τώρα στην προνομιακή τιμή των 23.900 ευρώ. Το 48V Hybrid σύνολο παρέχει τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης σε χαμηλές ταχύτητες και στους ελιγμούς, ταιριάζοντας ιδανικά στο 2008. Καρδιά του υβριδικού συστήματος είναι ο 3κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας κύκλου Miller των 1.199 κ.εκ. Αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη ισχύος 28 ίππων, που είναι ενσωματωμένος στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων e-DCS6 και αντλεί ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου των 0,9 kWh. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 206 χλμ./ώρα τελικής, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Επίσης, στο δρόμο το 2008 ταιριάζει με πολύ ιδανικό και ισορροπημένο τρόπο το στιβαρό πάτημα και την άνεση από τις αναρτήσεις, μαζί με την ευχάριστη οδηγική αίσθηση.

Το νέο 2008 1.2 Hybrid e-DCS6 136 PS των 23.900 ευρώ είναι και πολύ καλά εξοπλισμένο, διαθέτοντας τα εξής: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, LED φώτα εμπρός και πίσω, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, οθόνη πολυμέσων 10 ιντσών με 3D πλοήγηση, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες, πίσω αισθητήρες στάθμευσης κ.α. Στα χαρίσματά του ανήκουν ακόμα ο πολύ θελκτικός σχεδιασμός του αμαξώματος των 4.304 χλστ. μήκους και το μοντέρνο εσωτερικό του με την ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα και τους αρκετούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές (434 λτ.).

Get it on Google Play Download on the App Store