Χωρίς καμία υπερβολή, αυτό που λέμε τα τελευταία χρόνια για τα εσωτερικά και την τεχνολογία των αυτοκινήτων: θυμίζουν αεροπλάνα ή διαστημόπλοια. Οθόνες και ηλεκτρονικά συστήματα παντού και για τα πάντα, σε έναν καταιγισμό πληροφοριών προς τον οδηγό – ο οποίος με τη σειρά του, πολλές φορές βρίσκεται σε σύγχυση και αναγκάζεται να παίρνει διαρκώς το βλέμμα του από το δρόμο. Η BMW θέλει να βάλει τέλος σε αυτή την επικίνδυνη συνήθεια, φέρνοντας όλες τις πληροφορίες μέσα στο οπτικό πεδίο του ανθρώπου πίσω από το τιμόνι.
Η τελευταία εκδοχή του iDrive εξελίσσεται με γνώμονα την ενσωμάτωση του συστήματος Panoramic Vision. Μια τεχνολογία που μετατρέπει το head up display σε infotainment, προβάλλοντας όλες τις ενδείξεις κατά μήκος στη βάση του παρμπρίζ. Η κλασική οθόνη του συστήματος πολυμέσων παραμένει στο κέντρο του ταμπλό, αλλά το Panoramic Vision μειώνει σε μεγάλο βαθμό τόσο το μέγεθός της, όσο κυρίως την ανάγκη τοποθέτησης άλλων μόνιτορ. Πίνακας οργάνων και χειριστήρια για κλιματισμό ή ηχοσύστημα δεν υπάρχουν. Οι περισσότερες λειτουργίες ελέγχονται μέσω του τιμονιού, την ώρα που όλες (ή σχεδόν όλες) οι ενδείξεις βρίσκονται γραμμή μπροστά από τον οδηγό, στο πεδίο όρασής του.
Η απουσία καντράν αλλάζει και το σχήμα του τιμονιού, που φέρνει περισσότερο σε παραλληλόγραμμο και απελευθερώνει χώρο στα πόδια. Το ίδιο ακριβώς κάνει και το υπόλοιπο ταμπλό, το οποίο στην ουσία είναι το μισό από εκείνα που βρίσκουμε στις σημερινές BMW. Οι Βαυαροί έχουν μελετήσει και εργονομικά το Operating System X, όπως ονομάζεται το νέο λειτουργικό που εξελίσσουν, φροντίζοντας για την προσήλωση του οδηγού στα δρώμενα εμπρός του. Τη νύχτα, για παράδειγμα, το μεγαλύτερο μέρος της οθόνης, του Panoramic Vision και των κουμπιών στο τιμόνι δεν φωτίζονται, προκειμένου να μην κουράζεται το μάτι και να μην αποσπάται η προσοχή. Φυσικά όποτε θέλει, ο οδηγός μπορεί κατ’ επιλογή να αλλάζει τις ρυθμίσεις φωτεινότητας και εμφάνισης ενδείξεων.