Από τις αρχές του τρέχοντος έτους το Hyundai i30 κρατάει την πρωτιά στα μικρομεσαία αυτοκίνητα με τις περισσότερες ταξινομήσεις και όπως φαίνεται θα πάρει την «κούπα» στο C-Segment. Παράλληλα έχει μία ακόμα σημαντική πρωτιά, αυτή της χαμηλότερης τιμής στην κατηγορία των 5θυρων χάτσμπακ.
Συγκεκριμένα το i30 εκκινεί από μόνο 20.590 ευρώ με τον κινητήρα 1.5 MPi 96 hp, συμπεριλαμβανομένης της τρέχουσας έκπτωσης των 1.000 ευρώ που ισχύει σε όλα τις εκδόσεις του. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και με το ισχυρότερο υβριδικό σύνολο 1.5 T-GDI 140 PS 48V Hybrid στις 23.590 ευρώ, αφού διαθέτει την υψηλότερη ισχύ στα λιγότερα λεφτά. Σε κάθε περίπτωση καλύπτει τις ανάγκες τόσο εκείνων που θέλουν ένα πολύ προσιτό οικογενειακό αυτοκίνητο, όσο και το κοινό που επιθυμεί περισσότερη δύναμη, αλλά σε πολύ λογική και πάλι τιμή. Επιπλέον με το 1.500άρι turbo μοτέρ συνδυάζεται και με το σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT, με τιμή από 25.290 ευρώ.
Από την αρχική κιόλας έκδοση Premium, το Hyundai i30 εφοδιάζεται με όλα τα κομφόρ και στοιχεία ασφαλείας συν διάφορα ακόμα αξεσουάρ, εμφανίζοντας πληρότητα σε όλα τα επίπεδα. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών με σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, σύστημα πλοήγησης, το Hyundai BlueLink για έλεγχο λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω του smartphone, ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω. Στάνταρ είναι ακόμα τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακοι, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, πλήρη φώτα LED εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά 205/55R16 κ.λπ.
Σχετικά με τους κινητήρες, ο βασικός 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός των 1.5 λτ. με τους 96 ίππους και τα 139 Nm απευθύνεται σε ένα πιο συντηρητικό κοινό. Με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 178 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 141 γρ./χλμ. (98,7 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Αισθητά πιο δυνατός, αλλά ιδιαίτερα ραφιναρισμένος και πολιτισμένος είναι o 1.500άρης turbo με τους 140 ίππους και τα 253 Nm ροπής στις 1.500-3.000 σ.α.λ. Ενσωματώνει και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V με γεννήτρια μίζα για επιπλέον ισχύ από 5 έως 14 ίππους. Το μηχανικό αυτό σύνολο επιταχύνει το i30 από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ., η τελική αγγίζει τα 197 χλμ./ώρα, ενώ η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι στα 5,9 λτ./100 χλμ. και 133 γρ./χλμ. (85 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Στα πλεονεκτήματα του i30 ανήκουν η ευκολία στους χειρισμούς, η φιλικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις και η σταθερότητα που επιδεικνύει σε όποια διαδρομή και να βρεθεί. Το i30 facelift διακρίνεται και για την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, χαρακτηριστικό που το αντιλαμβάνεται άμεσα κανείς με το που θα μπει στο εσωτερικό του. Από πλευράς χώρων, τέσσερα ενήλικα άτομα με ύψος άνω του κανονικού θα χωρέσουν δίχως να κάνουν παραχωρήσεις, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 395 λίτρα στο 1.5 MPi και 357 λίτρα στο 48V Hybrid λόγω της μπαταρίας που είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ.