Οι πετρελαιοκινητήρες έχουν μπει στο περιθώριο από πολλές εταιρείες τα τελευταία χρόνια και ειδικά στις μικρότερες κατηγορίες, από τις οποίες έχουν ουσιαστικά εξαφανιστεί. Ειδικά τα supermini και μικρά SUV με ντίζελ μηχανικά σύνολα μετριούνται στα δάκτυλα της μιας παλάμης, όταν πριν μερικά χρόνια είχαν ξεπεράσει σε ζήτηση τα βενζίνης. Στα μικρά χάτσμπακ για παράδειγμα, το μόνο ντίζελ που έχει απομείνει (προφανώς όχι για πολύ καιρό ακόμα) και αξίζει μάλιστα να το αγοράσει κανείς, είναι το Renault Clio 1.5 Blue dCi.
Όπως όλες οι εκδόσεις του Clio που προσφέρονται με μείωση του ΦΠΑ στο μισό (από 24% στο 12%), έτσι και το ντίζελ Clio διατίθενται με σημαντικό όφελος για τον πελάτη. Ενδεικτικά το εισαγωγικό Clio 1.5 Blue dCi 100 evolution εκκινεί από τις 23.970 ευρώ, όμως με την έκπτωση των 2.150 ευρώ από το ΦΠΑ στο μισό, η τιμή του μειώνεται στις 21.820 ευρώ. Στο βασικό του εξοπλισμό ανήκουν όλα τα σύγχρονα «καλούδια», όπως είναι 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κλιματισμός, προβολείς LED, αισθητήρες φωτός και βροχής, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω κ.λπ.
Στα σημαντικότερα σημεία αναφοράς του συγκεκριμένου Clio, ανήκει ο αξιόπιστος, αποδοτικός και ολιγαρκής σε καύσιμο, 4κύλινδρος και 8βάλβιδος 1.5 Blue dCi. Ένα μοτέρ που κινεί (σε διάφορες εκδόσεις του) πάρα πολλά αυτοκίνητα, όχι μόνο της Renault, αλλά και άλλων μαρκών, όπως Dacia, Nissan και Mercedes-Benz. Το μηχανικό αυτό σύνολο έχει μέγιστη ισχύ 100 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. και πλούσια ροπή 260 Nm στις 1.750-2.500 σ.α.λ. Από την αρχή κερδίζει τις εντυπώσεις με τη ραφιναρισμένη του λειτουργία, την πολύ καλή ελαστικότητα και την άμεση παροχή δύναμης από τις χαμηλές στροφές, Επιταχύνει το Clio των 1.173 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ. και στο 80-120 χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα σε 8,7 δλ. Σε συνθήκες ταξιδιού το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα, μαζί και την κατανάλωση που βρίσκεται κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ. Ακόμα και σε μεικτή χρήση τα 5,4 λτ./100 χλμ. είναι χαμηλά, δηλαδή στα επίπεδα full hybrid μοντέλων που είναι «φορτωμένα» με ένα σωρό συστήματα και τεχνολογίες.
Το νέο Renault Clio με τον όμορφο σχεδιασμό εξωτερικά, παρουσιάζει πολύ καλά χαρακτηριστικά και στο εσωτερικό του. Τα μαλακά υλικά στο ταμπλό και το προσεγμένο φινίρισμα παραπέμπουν σε μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο. Επίσης, παρέχει καλούς χώρους για τέσσερις επιβάτες με ύψος γύρω στα 1,8 μ., όπως και ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ 366 λίτρων. Όλοι οι φιλοξενούμενοι του ντίζελ Clio θα μετακινηθούν ξεκούραστα, χάρη στο χαμηλό επίπεδο θορύβου και την «απορροφητική» του ανάρτηση. Εξάλλου το στήσιμο του γαλλικού supermini στο δρόμο συνδυάζει το κράτημα με την άνεση με πολύ πετυχημένο τρόπο, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να κάνει μακρινές αποστάσεις με ασφάλεια, ξεκούραστα και μεγάλη οικονομία σε καύσιμο.