Η Cobra είναι συνώνυμο των πληθωρικών V8 κινητήρων, η απόλυτη υλοποίηση του αμερικανικού ρητού «no replacement for displacement (κανένα υποκατάστατο για τα κυβικά)». Άλλες εποχές το 1953 όταν παρουσιάστηκε το πρώτο AC Ace, όμως, άλλες τώρα. Τη σήμερον ημέρα ακόμα και ένα αυτοκίνητο σαν τη Cobra, μπορεί να βρεθεί με 2.0λιτρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ στο μηχανοστάσιο.
Η AC Cars ανακοίνωσε πως το 2025 θα λανσάρει μια νέα βασική έκδοση για τις Cobra GT Coupe και GT Roadster, που θα κινείται από ένα ολοκαίνουργιο 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο μοτέρ. Η απόδοσή του θα κυμαίνεται στην περιοχή των 400 ίππων, ενώ θα προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (αγνώστων σχέσεων προς το παρόν) εκτός από το παραδοσιακό 6άρι χειροκίνητο. Αναμενόμενα, λόγω του μικρότερου κινητήρα (ατμοσφαιρικός ή κομπρεσοράτος 5.0 V8 460 ή 660 ίππων οι τρέχουσες επιλογές) θα είναι χαμηλότερο και το βάρος. Η V8 Cobra ζυγίζει κοντά στον ενάμιση τόνο (1.496 κιλά), ωστόσο η 2.0λιτρη υπολογίζεται να πέσει κάτω από τα 1.300 κιλά υποσχόμενη όχι μόνο κορυφαίες επιδόσεις στην ευθεία, αλλά αμεσότερη και καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές. Ενδεικτικά, η V8 των 660 ίππων θέλει 3,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει μέχρι τα 278 χλμ./ώρα.
«Κάνουμε ένα μεγάλο βήμα στην επέκταση της γκάμας, αλλά μας επιτρέπει να παραμένουμε πιστοί σε αυτό που μας καθορίζει. Προσφέροντας στους πελάτες μια μεγαλύτερη επιλογή κινητήρων υψηλής απόδοσης, διευρύνοντας την απήχηση για τα σπορ αυτοκίνητα και σε αγορές που επιβάλλουν υψηλή φορολόγηση στους κινητήρες μεγάλου κυβισμού», εξήγησε ο David Conza, διευθύνων σύμβουλος της AC Cars, κατά την ανακοίνωση της νέας επιλογής κινητήρων. Οι παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει, με τιμή εκκίνησης τις 235.000 λίρες (283.223 ευρώ). Συγκριτικά, η Cobra V8 εκκινεί από τις 285.000 λίρες (343.517 ευρώ).