Πολύς κόσμος θέλει ένα αυτοκίνητο για την πόλη που να είναι οικονομικό στην αγορά και στη χρήση, ευέλικτο, εύκολο στην οδήγηση και γενικά να του κάνει την καθημερινότητα όσο το δυνατόν πιο εύκολη. Αν παράλληλα δεν τον… τρέχει στο συνεργείο για βλάβες και το επισκέπτεται μόνο για τα προγραμματισμένα service (πόσο δε μάλλον όταν παρέχεται δωρεάν), τότε είναι ακόμα καλύτερα γιατί τα όποια μικρά ή μεγαλύτερα προβλήματα ισούνται ταλαιπωρία και κόστος.
Αυτά και πολλά ακόμα προσφέρει το Kia Picanto, το οποίο σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης TÜV Report 2025 για τη Γερμανία, τοποθετήθηκε στην υψηλότερη θέση της κατάταξης μεταξύ των μίνι αυτοκινήτων ηλικίας 2-3 ετών. Επίσης, βρέθηκε ανάμεσα στα πρώτα μοντέλα πόλης, αλλά και της συνολικής κατάταξης με τα λιγότερα προβλήματα (μόλις 3,8% με μέσο όρο το 6,4%). Εξάλλου το Picanto έχει μακρόχρονη και ισχυρή παράδοση στον τομέα της αξιοπιστίας, γεγονός που αποτελεί ένα ακόμα αβαντάζ για το ανανεωμένο Kia Picanto που διατίθεται εδώ και λίγο καιρό στην Ελλάδα.
Πρόκειται για το πιο εξελιγμένο σε τεχνολογίες και με πλουσιότερο εξοπλισμό από ποτέ Picanto όλων των εποχών. Παρόλα αυτά διατίθεται στις πιο χαμηλές τιμές του A-Segment, από 16.390 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των 5 χρόνων δωρεάν service και της 7ετούς εργοστασιακής εγγύησης. Στην τιμή αυτή πωλείται η έκδοση 1.0 MPI 63 PS Optimum με ανώτερης κατηγορίας στάνταρ εξοπλισμό, όπως: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη infotainment 8 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων, πλοήγηση, Kia Connect, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης – μεσαίας σκάλας φώτων, κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας. Με τον ίδιο εξοπλισμό αλλά με τον πιο δυνατό 1.200άρη κινητήρα των 79 ίππων, η τιμή του αυξάνεται κατά μόνο 600 ευρώ (από 16.990 ευρώ).
Το Kia Picanto Model Year 2025 διακρίνεται αμέσως για την ανανεωμένη εμφάνισή του εξωτερικά και ειδικά στο πιο επιθετικό εμπρός μέρος, θυμίζοντας το μεσαίο SUV Sorento υπό κλίμακα. Οι διαστάσεις του είναι πολύ βολικές για την πόλη, αφού με μήκος 3.605 χλστ. και πλάτος 1.595 χλστ. «τρυπώνει» και ελίσσεται εύκολα στα στενά, συν του ότι έχει μεγαλύτερες πιθανότητες εύρεσης θέσης παρκαρίσματος. Το Picanto είναι πάρα πολύ εύκολο και φιλικό στους χειρισμούς, με τον οδηγό να το μαθαίνει από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα και να νιώθει ότι βρίσκεται σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Σε αυτό συμβάλλουν με τη σειρά τους η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής που παραπέμπει σε supermini, οι αρκετοί χώροι για να βολευτούν και οι λίγο ψηλότεροι, όπως και το μεγάλο -για μίνι αυτοκίνητο- πορτ μπαγκάζ των 255 λίτρων.
Η γκάμα των κινητήρων του Picanto αποτελείται από τα γνωστά, δοκιμασμένα και αξιόπιστα μηχανικά σύνολα 1.0 MPI και 1.2 MPI. Το αρχικό 1.000άρι 3κύλινδρο μοτέρ με την ισχύ των 63 ίππων και 93 Nm είναι κατάλληλο για όσους μετακινούνται στην πόλη, αφού διαθέτει περισσότερη σπιρτάδα από το 0-100 χλμ./ώρα των 15,6 δλ. που ανακοινώνει η Kia. Επίσης καταναλώνει 5,2 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 116 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Ο 4κύλινδρος 1.2 MPI των 79 ίππων και 113 Nm επιταχύνει το Picanto στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ., καίει 5,6 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 119 γρ./χλμ. CO2 (0 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Όσοι θέλουν αυτόματο σασμάν, τότε τη λύση δίνει το 5τάχυτο AMT που διατίθεται και με τα δύο μηχανικά σύνολα.