Η απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου δεν είναι μια εύκολη υπόθεση για όλους, με αποτέλεσμα κάποιοι να καταφεύγουν στη λύση του μεταχειρισμένου για να γλιτώσουν χρήματα, κάνοντας όμως αρκετούς συμβιβασμούς και παίρνοντας ρίσκα. Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποιες ευκαιρίες, όπως αυτή της Jeep, που δίνει μια ευέλικτη εναλλακτική επιλογή στους υποψήφιους αγοραστές των μοντέλων της με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα, μέσω του οποίου το πιο προσιτό μοντέλο της, το Avenger δεν είναι ένα άπιαστο όνειρο.
Ούτως ή άλλως το Jeep Avenger με τιμή από 23.990 ευρώ δεν μπορεί να θεωρηθεί ακριβό, ενώ με τη χρηματοδότηση η απόκτησή του γίνεται πιο εφικτή και δίχως να δαπανηθεί μεγάλο κεφάλαιο. Με βάση μια προσιτή προκαταβολή που ξεκινάει από το 30% της αξίας του αυτοκινήτου, το πρόγραμμα έχει διάρκεια 36 μηνών και συνοδεύεται από ονομαστικό επιτόκιο 7,75%. Μόλις ολοκληρωθεί η προγραμματισμένη διάρκεια της χρηματοδότησης, ο πελάτης έχει τρεις επιλογές: Η πρώτη είναι να εξαγοράσει το αυτοκίνητο αποπληρώνοντας το υπόλοιπο της αξίας του. Η δεύτερη να ενεργοποιήσει νέα χρηματοδότηση για την υπολειμματική αξία του αυτοκινήτου, και η τρίτη αφορά στην επιστροφή με προσυμφωνημένη αξία που θα χρησιμοποιηθεί ως προκαταβολή για την αγορά ενός νέου Jeep.
Με βάση αυτά τα δεδομένα, το Jeep Avenger στην αρχική έκδοση 1.2T 100 HP Longitude γίνεται δικό σας με μόνο 252 ευρώ το μήνα. Παρότι πρόκειται για το αρχικό μοντέλο στην γκάμα, το Avenger είναι σε θέση να καλύψει πλήρως και σε εξοπλισμό τις ανάγκες ενός αγοραστή που δεν κάνει συμβιβασμούς. Εφοδιάζεται με τα συστήματα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, 6 αερόσακους, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών κ.λπ. Επίσης, είναι σε θέση να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων επιβατών με ύψος κοντά στα 1,8 μ., με το χώρο αποσκευών στο αρκετά καλό νούμερο των 380 λίτρων και κανονικότατο σχήμα.
Το Jeep Avenger αποτελεί μια ξεχωριστή παρουσία στη δημοφιλή κατηγορία των B-SUV λόγω και των τονισμένων εκτός δρόμου χαρακτηριστικών του. Το κόμπακτ αμάξωμά του με μήκος 4.084 χλστ., πλάτος 1.776 χλστ., ύψος 1.528 χλστ. και μεταξόνιο 2.562 χλστ., διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 201 χλστ., όπως και μικρές γωνίες εισόδου (20 μοίρες), αναχώρησης (20 μοίρες) και ράμπας (35 μοίρες). Γνωρίσματα που εξυπηρετούν στην εκτός δρόμου κίνηση σε συνδυασμό με το Selec Terrain (με τις επιλογές Eco, Normal, Sport, Sand, Mud και Snow) και το σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control. Στην πράξη αποτελεί το πιο ικανό 2κίνητο B-SUV, αφού εκεί που άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα θα κολλήσουν, αυτό θα κάνει «βήματα» παραπάνω, γιατί ο ένας από τους δύο εμπρός κινητήριους τροχούς που θα πατάει λιγότερο δεν θα γυρίζει ανεξέλεγκτα.
Ικανό με τη σειρά του για τις ανάγκες κίνησης του Jeep Avenger των 1.182 κιλών, είναι το γνωστό -από διάφορα μοντέλα του ομίλου Stellantis- 1.200άρι turbo 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο. Οι 100 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. και τα 205 Nm στις 1.750 σ.α.λ. περνούν στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου με σχετικά μακριά κλιμάκωση. Ο θόρυβος που παράγει δεν θα ενοχλήσει τους επιβάτες, ενώ η μπόλικη ροπή είναι ό,τι πρέπει για να μη «κρεμάει» το μοτέρ όταν λειτουργεί σε χαμηλές στροφές. Πολύ καλές με τη σειρά τους είναι και οι επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ.), με πραγματική κατανάλωση 7,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 125 γρ./χλμ. (80 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Παράλληλα υπάρχει και η επιλογή του 1.2 e-Hybrid 100 PS με δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων (από 26.490 ευρώ).