Η Volkswagen και τα μοντέλα της είναι γνωστά σε όλο τον κόσμο και σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Τα περισσότερα από αυτά είναι αρκετά δημοφιλή σε επίπεδο πωλήσεων, ωστόσο έχουν υπάρξει και κάποια που δεν έφεραν τα αναμενόμενα. Ένα από αυτά, ήταν η πιο αποτυχημένη έκδοση του Toyota Hilux, το VW Taro.
Κάποια ελάχιστα Taro κυκλοφόρησαν και στους ελληνικούς δρόμους, αλλά ποτέ δεν κατάφερε να φτάσει τη δημοτικότητα του «αυθεντικού» ιαπωνικού pickup που βασίζονταν. Το Taro παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 1989 και αποτελούσε ένα πέμπτης γενιάς Hilux, με τη μόνη διαφορά ότι έφερε τα σήματα της VW. Η συνεργασία αυτή μεταξύ των αιωνίων αντιπάλων, έγινε σε μια προσπάθεια να λύσουν τα προβλήματα η μία της άλλης. Ο όμιλος VW από την πλευρά του δεν είχε ένα pickup όχημα ενός τόνου, ενώ η Toyota ήθελε μεγαλύτερο μερίδιο στην Ευρώπη σε αυτή την κατηγορία.
Το Taro (στα γιαπωνέζικα είναι ο πρωτότοκος γιος) ξεκίνησε να παράγεται το 1989 στο εργοστάσιο του Ανόβερου, σε έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς και τη διθέσια καμπίνα με τον κινητήρα πετρελαίου των 2.4 D. Το μηχανικό αυτό σύνολο είχε ισχύ 83 ίππων και 165 Nm ροπής στις 2.400 σ.α.λ. Τον Σεπτέμβριο του 1994, έκανε την εμφάνισή του το Taro 4×4 με επιμηκυμένη καμπίνα. Η κατασκευή του όμως γινόταν στο εργοστάσιο Tahara της Toyota στην Ιαπωνία, ενώ το 2.4 λτ. ντίζελ μοτέρ απέδιδε 79 ίππους και 163 Nm ροπής στις 2.400 σ.α.λ. Από την Ιαπωνία εισάγονταν και άλλες εκδόσεις του Taro, όπως ήταν με τους κινητήρες βενζίνης των 1.8 λτ. (83 PS) και των 2.2 λτ. (94 PS)
Τελικά, η συνεργασία μεταξύ VW και Toyota για το αγροτικό όχημα έληξε το 1997, λόγω των χαμηλών πωλήσεων, που δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες αμφότερων των εταιρειών. Το Toyota Hilux συνέχισε την επιτυχημένη του πορεία, ενώ η VW το 2010 λανσάρισε το Amarok, ο αντικαταστάτης του οποίου θα αναπτυχθεί από κοινού με την Ford και θα διατεθεί το 2022.