Η πανάκριβη βενζίνη «τσουρουφλίζει» καθημερινά χιλιάδες οδηγούς, ειδικά όταν μετακινούνται καθημερινά στα μεγάλα αστικά κέντρα, όπου η κίνηση στους δρόμους ανεβάζει στα ύψη την κατανάλωση. Με μέση πανελλαδική τιμή της 95άρας αμόλυβδης στα 1,85 ευρώ το λίτρο, ένα μικρό σύγχρονο αυτοκίνητο που καίει για παράδειγμα 7 λτ./100 χλμ. στοιχίζει 13 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα. Για το λόγο αυτό αρκετοί κάτοχοι παλαιότερων μοντέλων επιλέγουν την εγκατάσταση κιτ υγραερίου (ακόμα και σε υβριδικά), προκειμένου να μειώσουν σημαντικά το μεγάλο αυτό έξοδο. Στα καινούργια μοντέλα οι επιλογές αγοράς αυτοκινήτου με LPG από το εργοστάσιο είναι λίγες, μεταξύ των οποίων το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα φθηνότερα στα supermini και το πιο προσιτό στα μικρά Crossover.
Πρόκειται για το δημοφιλές Sandero Stepway (πρώτο σε πωλήσεις το Sandero στην Ευρώπη το 2024), το οποίο στην αρχική έκδοση αμιγώς βενζίνης Essential 1.0 TCe 90 εκκινεί από 17.740 ευρώ, ενώ το ECO-G 100 και με την προσθήκη του LPG το επιπλέον κόστος είναι μόνο 730 ευρώ (από 18.470). Διαφορά που αποσβένεται γρήγορα λόγω του χαμηλότερου κόστους σε καύσιμο. Πιο συγκεκριμένα με κατανάλωση υγραερίου σε πραγματικές μεικτές συνθήκες 8,5 λτ./100 χλμ., τα 100 χλμ. στοιχίζουν 9,5 ευρώ (με τιμή LPG 0,97 ευρώ/λτ.). Με τη βενζίνη καίει 6,7 λτ./100 χλμ., τα οποία ισοδυναμούν με 12,5 ευρώ/100 χλμ., δηλαδή 3 ευρώ ακριβότερα. Δηλαδή με 15.000 χλμ. ετησίως ο οδηγός γλιτώνει 450 ευρώ.
To 1.000άρι turbo μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 100 άλογα και 170 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. και σε συνδυασμό με το κατάλληλης κλιμάκωσης 6τάχυτο σασμάν εξασφαλίζει πολύ καλή ελαστικότητα, δεν αφήνει κενά ισχύος στο μοτέρ για να «κρεμάσει» και επιταχύνει σε σβέλτους ρυθμούς (0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ.) το αμάξωμα των 1.132 κιλών. Με την επιλογή της βενζίνης η ισχύς μειώνεται στους 91 ίππους και στα 160 Nm, ωστόσο η διαφορά σε τράβηγμα και σε επιδόσεις είναι ανεπαίσθητη. Σε κάθε περίπτωση οι αναρτήσεις του Sandero Stepway είναι ό,τι πρέπει για τις αμέτρητες ανωμαλίες της ασφάλτου, αφού λακκούβες, μπαλώματα, ρωγμές κ.λπ. φιλτράρονται με επιτυχία και ποιοτικό τρόπο, χωρίς το αυτοκίνητο να εμφανίζει τάσεις πλεύσης ή χαλαρότητας. Πρόσθετα η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος των 201 χλστ. δίνει τη δυνατότητα άνετης κίνησης και σε κακοτράχαλους χωματόδρομους.
Σημαντικό πλεονέκτημα του Dacia Sandero Stepway είναι οι χώροι που είναι αντίστοιχοι με μικρομεσαίου χάτσμπακ. Τέσσερις ενήλικες θα φιλοξενηθούν χωρίς παραχωρήσεις, ακόμα και αν πρόκειται για πιο ψηλούς. Κορυφαίο σε χωρητικότητα για την κατηγορία είναι και το πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων. Κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ είναι τοποθετημένη στη θέση της ρεζέρβας η δεξαμενή των 40 λίτρων του LPG, η οποία μαζί με το ρεζερβουάρ βενζίνης των 50 λίτρων παρέχουν συνδυαστικά μεγάλη αυτονομία, εξυπηρετώντας πολύ στα ταξίδια.