Το οικονομικότερο υβριδικό – ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Η τιμή που πωλείται ένα αυτοκίνητο αποτελεί το βασικότερο -αν όχι το πρώτο- στοιχείο που ρωτά ή ψάχνει να μάθει κανείς, γιατί πρόκειται για το πιο μεγάλο έξοδο. Από εκεί και μετά το δεύτερο μεγαλύτερο χρηματικό ποσό που επιβαρύνει την τσέπη κάθε οδηγού είναι το κόστος του καυσίμου, πόσο δε μάλλον όταν χρησιμοποιεί καθημερινά το αμάξι για τις μετακινήσεις του. Το νέο μοντέλο που προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό τιμής – κατανάλωσης είναι το νέο MG3 Hybrid+, αφού πωλείται σε χαμηλότερη τιμή από οποιοδήποτε υβριδικό αυτοκίνητο που κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά για αρκετές αποστάσεις, συν του ότι καίει πολύ λίγη βενζίνη.

Ξεκινώντας από την τιμή, το MG3 Hybrid+ διατίθεται από μόνο 19.950 ευρώ. Επίσης, ο κάτοχός του καλύπτεται με 7 χρόνια εγγύηση ή 150.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο), 7ετή οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο. Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα», το MG3 Hybrid+ έχει ένα ακόμα «κρυφό» χάρισμα, τον ιδιαίτερα αποδοτικό κινητήρα με την υψηλή συνδυαστική απόδοση των 195 ίππων. Ο δυνατός ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 250 Nm ροπής μαζί με το βενζινοκινητήρα κύκλου Άτκινσον των 1.5 λτ. ισχύος 102 ίππων και 128 Nm, εξασφαλίζουν δυναμικές επιδόσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ.) και εν κινήσει (80-120 χλμ./ώρα σε 5 δλ.). Η λειτουργία του φουλ υβριδικού συστήματος είναι πολύ καλή με χαμηλό θόρυβο από το θερμικό σύνολο, το οποίο ακούγεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μόνο όταν ο οδηγός πατήσει τέρμα γκάζι για πλήρη επιτάχυνση ή ο όταν λειτουργεί ως γεννήτρια.

Στην αστική κίνηση η κατανάλωση μπορεί να πέσει ακόμα και κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ. (στη δοκιμή είδαμε στο trip μέχρι 2,9 λτ./100 χλμ.), ενώ σε μεικτές συνθήκες μαζί με αυτοκινητόδρομο και πιο γρήγορη οδήγηση σε ορεινούς δρόμους βρίσκεται και πάλι χαμηλά, στα 5,4 λτ./100 χλμ. Σημαντική είναι και η συμβολή της αυτοφορτιζόμενης μπαταρίας των 1,83 kWh, γιατί μαζί με την επιλογή «Ισχυρό» στην Ανάκτηση Ενέργειας το MG3 Hybrid+ διανύει εκατοντάδες μέτρα στην κίνηση και μέχρι τουλάχιστον τα 80 χλμ./ώρα χωρίς να καίει σταγόνα βενζίνης. Με εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας, ενώ οδηγός και επιβάτες απολαμβάνουν την άνεση από τις αναρτήσεις και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης.

Το MG3 Hybrid+ με μήκος 4.113 χλστ., πλάτος 1.797 χλστ., ύψος 1.502 χλστ. και μεταξόνιο 2.570 χλστ. προσφέρει αρκετούς χώρους στο εσωτερικό για τους επιβάτες, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 293 λίτρων είναι πιο μεγάλο από άλλων full hybrid supermini. Ο σχεδιασμός του ταμπλό χαρακτηρίζεται από τις «καθαρές» γραμμές και τις δύο οθόνες των 10,25 ιντσών του εύχρηστου συστήματος πολυμέσων και των 7 ιντσών του πίνακα οργάνων. Στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης Excite των 19.950 ευρώ περιλαμβάνονται ακόμα σύστημα απομακρυσμένου ελέγχου MG iSMART Lite, πλοήγηση, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρηση λωρίδας, 6 αερόσακοι, αυτόματος κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, 4 θύρες USB, κ.λπ.

Get it on Google Play Download on the App Store