Βασική δεν μπορείς να αποκαλέσεις Bentley, ακόμα κι αν τη δεις να κυκλοφορεί με σιδερένιες ζάντες ή τάσια. Πόσο μάλλον όταν είναι βυθισμένες στην πολυτέλεια και με 680 άλογα έτοιμα να καλπάσουν, υπό του καπό.
Οι Βρετανοί παρουσίασαν τις νέες εκδόσεις των Continental GT και Flying Spur, προκειμένου να διευρύνουν τις διαθέσιμες επιλογές των υποψηφίων αγοραστών. Μέχρι τώρα το plug-in υβριδικό σύνολο «Ultra Performance Hybrid», που παντρεύει τον 4.0 V8 twinturbo με ηλεκτροκινητήρα, προσφερόταν μόνο στην απόδοση των 780 ίππων και 1.357 Nm. Επειδή δεν θέλουν όλοι οι μεγιστάνες κοντά 800 άλογα από το αυτοκίνητό τους, η Bentley μείωσε τις πιέσεις των δυο τούρμπο στο θερμικό σκέλος του PHEV, κατεβάζοντας την ισχύ στα 515 άλογα και 770 Nm από 600 ίππους και 800 Nm. Η δύναμη του ηλεκτρομοτέρ παραμένει στους 190 ίππους και τα 450 Nm, ενώ η συνολική ροπή μειώνεται από 1.357 Nm σε 1.300 Nm. Και πάλι, όμως, μιλάμε για πανίσχυρα αυτοκίνητα.
Απολύτως δικαιολογημένα, οι επιδόσεις δεν απέχουν ιδιαίτερα από τις κορυφαίες εκδόσεις Speed. Το 0-100 χλμ./ώρα είναι πλέον υπόθεση 3,5 δλ. (από 3,1 δλ.) στην Continental GT και 3,8 δλ. (από 3,3 δλ.) στις Continental GT Convertible/Flying Spur, ενώ η τελική ταχύτητα διατηρείται στα 330 χλμ./ώρα. Οπότε επί της ουσίας, σε γκάζι χάνεις μόνο λίγα δέκατα στην επιτάχυνση. Στην ηλεκτρική αυτονομία, αντίθετα, κερδίζεις (ελαφρώς μεν, αλλά κέρδος είναι). Η μπαταρία των 25,9 kWh εξασφαλίζει κίνηση μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα για 85 χλμ. στην Continental GT (από 80 χλμ.), ενώ η κάμπριο Continental GT και η Flying Spur πάνε δίχως να κάψουν στάλα βενζίνη μέχρι 80 χλμ. (από 72 χλμ.). Μαζί αυξάνεται και η συνολική αυτονομία, που σε κάθε περίπτωση ξεπερνά τα 810 χλμ. Όσο για τις εκπομπές ρύπων; Κάτω από 29 γρ. CO2/χλμ.!