Αυτόματο και ντίζελ SUV σε σεμιναριακή τιμή

Τα μικρομεσαία SUV είναι τα πλέον κατάλληλα αυτοκίνητα για τις οικογένειες αλλά και για όλους όσους θέλουν αυξημένες ανέσεις και χώρους, έτσι ώστε να απολαμβάνουν τις όποιες μετακινήσεις τους ξεκούραστα και χωρίς να κάνουν παραχωρήσεις. Στην αγορά των καινούριων C-SUV μπορεί να βρει κανείς ό,τι θέλει από πλευράς μοντέλων και κινητήρων βενζίνης, υβριδικών, ηλεκτρικών plug-in hybrid και πετρελαίου. Τα diesel έχουν αναμενόμενα λιγοστέψει, όμως δεν παύουν να παρουσιάζουν ενδιαφέρον γιατί εξασφαλίζουν χαμηλή κατανάλωση χωρίς να εφοδιάζονται με πολύπλοκα συστήματα που προσθέτουν βάρος.

Η πιο συμφέρουσα επιλογή αυτή τη στιγμή μικρομεσαίου SUV με πετρελαιοκινητήρα και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στην πιο χαμηλή τιμή της αγοράς, είναι το Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi EAT8 Plus στις 32.600 ευρώ. Τιμή που είναι χαμηλότερη ακόμα και έναντι πολλών C-SUV με κινητήρες βενζίνης, οι οποίοι επιβαρύνουν την τσέπη του οδηγού με σημαντικά υψηλότερο κόστος σε καύσιμο. O στάνταρ εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής 10 ιντσών και Navigation 3D, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, LED φώτα, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός/πίσω κ.ά.

Το SUV της Citroen με το πληθωρικό αμάξωμα των 4.500 χλστ. μήκους, 1.840 χλστ. πλάτους, 1.654 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.730 χλστ. εξασφαλίζει μεγάλη ευρυχωρία για όλους και για όλα. Οι επιβάτες απολαμβάνουν την αφράτη γέμιση και στα 5 ανεξάρτητα καθίσματα, που τους κρατούν ξεκούραστους ύστερα από πολύωρες διαδρομές. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας είναι τοποθετημένα τρία ισομεγέθη, ανεξάρτητα, συρόμενα και πλήρως αναδιπλούμενα καθίσματα. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 580 λτ., το οποίο αυξάνεται στα 720 λτ. εφόσον μετακινηθούν προς τα εμπρός οι πίσω θέσεις, ενώ με την αναδίπλωσή τους δημιουργείται ένας μεγάλος χώρος 1.630 λίτρων.

Το ντίζελ C5 Aircross τροφοδοτείται με το μηχανικό σύνολο πετρελαίου 1.5 BlueHDi, ισχύος 130 ίππων και με πλούσια ροπή 300 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Ο συνδυασμός με το αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων είναι επιτυχημένος, αφού η δύναμη μοιράζεται κατάλληλα χωρίς κενά ισχύος στο μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας του. Παράλληλα η 8η σχέση κρατά χαμηλά στις στροφές του κινητήρα σε ρυθμούς ταξιδιού (π.χ. 130 χλμ./ώρα με σχεδόν 2.000 σ.α.λ.). Το 8άρι σασμάν εξασφαλίζει γρήγορες αλλαγές και μέσω των σταθερών paddles πίσω από το τιμόνι. Ο 1.5 BlueHDi επιταχύνει το C5 Aircross από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και διατηρεί με εύκολα σβέλτους ρυθμούς, δίχως να ενοχλεί τους επιβάτες με θορύβους και κραδασμούς. Πολύ σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι η κατανάλωση είναι χαμηλή, αφού σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 6,7 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 είναι 144 γρ./χλμ. και συνεπάγονται 101 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Ο οδηγός (και οι υπόλοιποι επιβάτες) του Citroen C5 Aircross μετακινούνται με κορυφαία επίπεδα ανέσεων. Τα καινοτόμα αμορτισέρ Progressive Hydraulic Cushions με τα δύο υδραυλικά στοπ σε κάθε πλευρά, μαζί με τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα δίνουν την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο πατάει σε ένα στρώμα αέρα, χωρίς όμως να «πλέει» ή να είναι «χαλαρό». Παράλληλα, τα αμορτισέρ ελαχιστοποιούν τις κάθετες ταλαντώσεις του αμαξώματος, ενώ πολλές ανωμαλίες του οδοστρώματος μοιάζουν λες και εξαφανίζονται. Παρά το γεγονός ότι είναι εστιασμένο στην παροχή των μέγιστων δυνατών ανέσεων, το C5 Aircross στρίβει με σιγουριά, εμφανίζοντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, ακόμα και σε ρυθμούς που ξεφεύγουν από το οικογενειακό του προφίλ. Ταυτόχρονα τα 230 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος, δίνουν τη δυνατότητα να πατήσει πιο εύκολα και σε κακοτράχαλες διαδρομές εκτός δρόμου.

Get it on Google Play Download on the App Store