Από τη μια μέρα στην άλλη βλέπουμε να αλλάζουν οι τιμές στα πάντα, από τα πιο απλά καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης έως τα μεγαλύτερης αξίας, όπως είναι και τα αυτοκίνητα. Αν συγκρίνουμε τις τιμές που ίσχυαν παλαιότερα θα παρατηρήσουμε μεγάλες διαφορές, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων ή της συγκεκριμένης εν προκειμένω. Το να έχει διατηρήσει ένα SUV την ίδια προσιτή τιμή για πάνω από δύο χρόνια παρόλο που έχει δεχτεί αναβαθμίσεις, μοιάζει λες και η αντιπροσωπεία παρέλειψε να την αλλάξει.
Ο λόγος για το Suzuki S-Cross, το οποίο λανσαρίστηκε τον Αύγουστο του 2024 με πλουσιότερο εξοπλισμό, όμως αντί να ακριβύνει (ως είθισται), η τιμή του έπεσε -έστω κατά 200 ευρώ. Πιο συγκεκριμένα μέχρι και σήμερα προσφέρεται από μόνο 22.680 ευρώ, τιμή που είναι πολύ χαμηλή για μικρομεσαίο SUV με 1.400άρη turbo υβριδικό κινητήρα και με όλο το εξοπλισμό που θέλει κάθε οδηγός από ένα καινούργιο αμάξι. Αναλυτικότερα από την αρχική έκδοση GL περιλαμβάνει infotainment με οθόνη 9 ιντσών, πλοήγηση, Suzuki Connect, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, παρακολούθηση κατάστασης του οδηγού, 6 αερόσακους, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί, Adaptive Cruise Control, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κ.ά. Επιπλέον συνοδεύεται με εγγύηση για 5έτη/100.000 χλμ. για τα μηχανικά/ηλεκτρικά μέρη και με 5ετή οδική βοήθεια.
Το μικρομεσαίο SUV της Suzuki με το κόμπακτ σε διαστάσεις αμάξωμα των 4.300 χλστ. μήκους, 1.785 χλστ. πλάτους, 1.580 χλστ. ύψους, 2.600 χλστ. μεταξονίου και βάρους 1.205 κιλών, κινεί ο πολύ αξιόλογος 1.4 Boosterjet 48V Hybrid. Η απόδοση των 129 hp και 235 Nm, τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και η κατάλληλη κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου των 6 ταχυτήτων, συνθέτουν ένα σύνολο που εξασφαλίζει σβελτάδα και χαμηλή κατανάλωση. Αρχικά ο οδηγός αντιλαμβάνεται το πολύ καλό τράβηγμα και την ελαστικότητα από τις πολύ χαμηλές στροφές, χάρη και στην παροχή έξτρα ισχύος 17 hp και 50 Nm από την ηλεκτρογεννήτρια. To S-Cross φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ., καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες 6,5-7,0 λτ./100 χλμ. ή και κάτω από 6 λτ./100 χλμ. σε ρυθμούς ταξιδιού, ενώ με 120 γρ./χλμ. CO2 απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Στο δρόμο το Suzuki S-Cross αποπνέει σιγουριά στον οδηγό του, ενώ πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που μεταφέρει όλους τους επιβάτες του χωρίς να τους κουράζει. Οι αναρτήσεις του φιλτράρουν με ποιοτικό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος και μαζί με το χαμηλό θόρυβο κύλισης και την προσεγμένη ηχομόνωση, κρατούν εκτός καμπίνας τους περισσότερους παρασιτικούς θορύβους. Ταυτόχρονα το αμάξωμά του επιδεικνύει αξιοσημείωτη σταθερότητα στους αυτοκινητόδρομους όπου ταξιδεύει ξεκούραστα και με χαμηλές στροφές στο μοτέρ (130 χλμ./ώρα με 2.700 σ.α.λ.). Σε δρόμους με κλειστές στροφές και πιεσμένη οδήγηση, το S-Cross εμφανίζει λογικές κλίσεις και η πρόσφυση των ελαστικών σπάνια θα ξεπεραστεί.
Την πληρότητα που εμφανίζει από τη βάση το Suzuki S-Cross, ενισχύει και η ευρυχωρία στο εσωτερικό του. Παρότι κόμπακτ εξωτερικά για C-SUV, είναι σε θέση να εξυπηρετήσει δίχως παραχωρήσεις τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων επιβατών με ύψος γύρω στα 1,8+ μέτρα (ή και πέντε ανάλογα τη σωματική τους διάπλαση). Αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων, φτάνοντας έως τα 1.230 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα. Το πλήρως εξοπλισμένο εσωτερικό του S-Cross εγγυάται αντοχή στο πέρασμα του χρόνου και των χιλιομέτρων, αφού είναι στιβαρά συναρμολογημένο και με υλικά που είναι απολύτως ικανοποιητικά σε όψη και υφή.