Η Tesla διευρύνει τη γκάμα του Cybertruck, σε μια προσπάθεια να τονώσει τις πωλήσεις, με τη νέα βασική και πισωκίνητη έκδοση, η οποία ωστόσο μόνο βασική δεν είναι σε κόστος αγοράς.
Το νέο Cybertruck Long Range RWD δεν ξεχωρίζει σε τίποτα εμφανισιακά από τα υπόλοιπα «Κυβερνοφορτηγά», πέρα από τις μικρότερες ζάντες των 18 ιντσών, την απουσία της μπάρας LED στο πίσω μέρος και του υφασμάτινου (αντί μεταλλικού) καλύμματος της καρότσας. Η αμφιλεγόμενη σχεδίαση και οι τεράστιες διαστάσεις (5.683 χλστ. μήκος, 2.413 χλστ. πλάτος, 1.790 χλστ. ύψος, 3.635 χλστ. μεταξόνιο) συνεχίζουν να χαρακτηρίζουν το θηριώδες Tesla, ενώ το ίδιο ισχύει και εσωτερικά. Ειδοποιός διαφορά, κάποιες αναμενόμενες εξοπλιστικές ελλείψεις. Τα ηχεία είναι μόλις 7 αντί 15 και χωρίς noise cancelation, τα καθίσματα δεν φέρουν δυνατότητα θέρμανσης πίσω και κλιματισμού μπροστά, οι επενδύσεις είναι υφασμάτινες, ενώ λείπει και η πίσω κάμερα (όχι η κάμερα οπισθοπορείας, η πίσω κάμερα για το off roading).
Ελλείψεων συνέχεια και μηχανικά, όπου αφενός αποχωρεί η αερανάρτηση – άρα και η δυνατότητα ρύθμισης της απόστασης από το έδαφος. Στα υπόλοιπα Cybertryck η αεράρτηση επιτρέπει ελευθερία από το τερέν έως 406 χλστ. Εδώ, όμως, έχουμε φιξ ελατήρια και αμορτισέρ, με σταθερή απόσταση 243 χλστ. Εφόσον μιλάμε για πισωκίνητο, λείπει ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας. Ένα μοτέρ 315 ίππων στον πίσω άξονα αναλαμβάνει την κίνηση του Cybertruck RWD, επιταχύνοντας τα 2.775 κιλά του (3.113 το Dual Motor) στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 6,2 δλ. (4,3 δλ. το AWD των 600 ίππων) και μέχρι τα 180 χλμ./ώρα, της ηλεκτρονικά περιοριζόμενης τελικής. Η ελκτική ικανότητα ανέρχεται σε 3.400 κιλά (4.990 κιλά το δικινητήριο) και η αυτονομία, που είναι η μεγάλη κερδισμένη, τα 563 χλμ. (από 515 χλμ.), πάντα με τη μπαταρία στις 123 kWh.
Στα της τιμής τώρα, το Cybertruck RWD ξεκινά από τις 69.990 δολάρια (61.344 ευρώ) – μόλις 10.000 δολάρια λιγότερο από το πολύ πλουσιότερα εξοπλισμένο, με στάνταρ αερανάρτηση και τη διπλή δύναμη, δικινητήριο AWD (από 79.990 δολάρια/70.132 ευρώ).