Η κατανάλωση καυσίμου και η τιμή ενός αυτοκινήτου «καίνε» όσους ψάχνουν ένα καινούργιο αμάξι και ειδικά για να καλύπτουν τις όποιες καθημερινές αστικές τους διαδρομές. Όσο πιο χαμηλά βρίσκονται και τα δύο, τόσο καλύτερα, ενώ όταν στο «πακέτο» προστίθενται όλος ο σύγχρονος εξοπλισμός και αποδοτικός κινητήρας υβριδικής τεχνολογίας, τότε είναι ακόμα καλύτερα.
Το νέο μοντέλο που διαθέτει όλα τα παραπάνω απαιτούμενα και προσφέρει άριστη σχέση τιμής/αξίας, είναι το MG3 Hybrid+ με τη συνδυαστική απόδοση των 195 ίππων και τη χαμηλή τιμή των 19.950 ευρώ. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι η περιορισμένη του κατανάλωση ειδικά στην πόλη. Πραγματικά μοιάζει απίστευτο το νούμερο των 2,9 λτ./100 χλμ. που είδαμε στο trip computer κάνοντας μια τυπική διαδρομή της Αθήνας. Συγκεκριμένα ξεκινήσαμε από το ύψος της Βαρυμπόμπης και κατεβήκαμε τον Κηφισό σε μεσημεριανή ώρα αιχμής, καταλήγοντας στο λιμάνι του Πειραιά. Όπως φαίνεται από τη φωτογραφία, διανύσαμε 28,5 χιλιόμετρα σε μία ώρα, καταναλώνοντας 2,9 λτ./100. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι μέχρι την έξοδο της εθνικής οδού στη Λαχαναγορά το trip computer είχε γράψει 2,6 λτ./100 χλμ.! Ούτε μαγικά κάναμε, ούτε έγινε κάποιο θαύμα. Με λίγη προσοχή στο «πάτα-άσε» στο γκάζι για να φορτίζει η μπαταρία και με την επιλογή «Ισχυρό» στην Ανάκτηση Ενέργειας, το MG3+ κάλυψε ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής μόνο ηλεκτρικά.
Άλλωστε ο δυνατός ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 250 Nm ροπής που τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh, κινεί το σύγχρονο supermini και σε πιο γρήγορες ταχύτητες (μέχρι κάπου 85 χλμ./ώρα είδαμε). Έτσι, σε αστική χρήση και με νορμάλ οδήγηση, η κατανάλωση βρίσκεται λίγο πιο πάνω από τα 4 λτ./100 χλμ. Εφόσον χρειαστεί περισσότερη δύναμη ή έχει μειωθεί η φόρτιση της μπαταρίας, αναλαμβάνει δράση και ο 1.500άρης ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας κύκλου Άτκινσον των 102 ίππων και 128 Nm ροπής. Ο συνδυασμός και η εναλλαγή μεταξύ των δύο κινητήρων πραγματοποιείται με ομαλό τρόπο και χαμηλό θόρυβο από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος θα ακουστεί μόνο όταν λειτουργεί ως γεννήτρια ή ανεβάζει ψηλά στροφές εφόσον ο οδηγός σανιδώσει το γκάζι. Σε τέτοιες συνθήκες η κατανάλωση παραμένει και πάλι χαμηλά στα 5,4 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Επίσης, το MG3 Hybrid+ εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις με 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε μόλις 5 δλ. Παράλληλα το χαρισματικό supermini της MG είναι πολύ άνετο στην οδήγηση, ξεκούραστο, με χαμηλό θόρυβο κύλισης και στιβαρή αίσθηση στο δρόμο.
Το MG3 Hybrid+ με το αιχμηρού σχεδιασμού αμάξωμα των 4.113 χιλιοστών μήκους, παρουσιάζει ένα μινιμάλ εσωτερικό εστιασμένο στην εργονομία και στη λειτουργικότητα. Στο ταμπλό με τις ευθείες γραμμές και τις απαλές καμπύλες κυριαρχούν ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών όπου ενσωματώνονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες και η κεντρική οθόνη αφής των 10,25 ιντσών με το εύχρηστο μενού. Παράλληλα οι φυσικοί διακόπτες κάτω από το infotainment για τις λειτουργίες του κλιματισμού, του «Home» για το infotainment και τη ρύθμισης έντασης του ήχου διευκολύνουν περεταίρω. Μοντέρνο είναι και το περιστροφικό χειριστήριο για την επιλογή της μετάδοσης. Όσον αφορά την κατασκευή του, τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι πολύ καλά συναρμολογημένα, ενώ μαλακές επενδύσεις υπάρχουν στα σημεία που ακουμπούν οι αγκώνες. Στον τομέα των χώρων ικανοποιεί, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (293 λίτρα πορτ μπαγκάζ).
Από την αρχική έκδοση Excite των 19.950 ευρώ, το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα», το MG3 Hybrid+ περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρηση λωρίδας, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, ψηφιακό καντράν 7 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις και πολλά ακόμη. Πρόσθετα καλύπτεται με το πρόγραμμα triple 7, το οποίο περιλαμβάνει 7 χρόνια εγγύηση ή 150.000 χλμ. (όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα), 7 έτη δωρεάν οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο.